• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet

Marayah

hoppas ni får en trevlig fika.hoppas man kan haka med på nästa fikaträff.funderar på att ha en här framöver

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Maria84

Sådär nu har jag pratat med henne och kom till den jag hade under graviditeten så hon vet ju vad jag gått igenom tidigare. Och precis som jag så var hon nästan säker på att det var ett missfall. Men vi ska avvakta och om jag inte får nån mens nästa månad, eller om jag bara väntar 3-4 veckor ändå, sen ska jag ta ett nytt test och se om det blir positivt då.
    Men hon har skrivit in en anteckning ialla fall i journalen.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Marayah

Tack tjejjer för träffen idag! Var super trevligt... Familjetrollet: Ja de e synd att inte alla kan samtidigt..

Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-09-17 11:40:43 följande:
    Sådär nu har jag pratat med henne och kom till den jag hade under graviditeten så hon vet ju vad jag gått igenom tidigare. Och precis som jag så var hon nästan säker på att det var ett missfall. Men vi ska avvakta och om jag inte får nån mens nästa månad, eller om jag bara väntar 3-4 veckor ändå, sen ska jag ta ett nytt test och se om det blir positivt då. Men hon har skrivit in en anteckning ialla fall i journalen.
    det är ju som vanligt nrä de gäller mvc i åt, men skönt att du kom fram iallfall till slut..
    Marayah skrev 2008-09-17 12:47:26 följande:
    Tack tjejjer för träffen idag! Var super trevligt... Familjetrollet: Ja de e synd att inte alla kan samtidigt..
    Låter som ni haft toppen trevligt, här har man vilat som sagt på soffan och känner mig inte så mkt bättre, men har tagit mig en duschen och lagt in en maskin tvätt i tvättmaskinen, faan de är skönt just nu att tvättmaskinen står i lgh så man inte behöver gå utanför dörren.
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma

Marayah: Tack för fikat idag, var jättekul Vincent somnade i vagnen så fort vi kom utanför dörren. Han sover fortfarande, ska strax till dagis o hämta Leo.

Jag tänkte ha fika hemma hos mig nästa vecka, om det är nån som vill o har tid att komma
    Jag är flexibel o kan istort sett alla dagarna, men helst när Leo är på dagis..men, det får ni avgöra

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • villa villekulla
    Marayah skrev 2008-09-17 12:47:26 följande:
    tack själv! det var jätte trevligt att träffa er..jag ska försöka vara med på några till träffar så jag får träffa er andra oxå..

Jag har inte skrivit något här inne men jag följer tråden varje dag iaf :)

jag är nyinflyttad linköpingsbo och känner ingen här så det är jätte kul att lära känna lite folk här :)
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-17 13:39:39 följande:
    Marayah: Tack för fikat idag, var jättekul Vincent somnade i vagnen så fort vi kom utanför dörren. Han sover fortfarande, ska strax till dagis o hämta Leo.Jag tänkte ha fika hemma hos mig nästa vecka, om det är nån som vill o har tid att komma Jag är flexibel o kan istort sett alla dagarna, men helst när Leo är på dagis..men, det får ni avgöra
    KLart ja vill hänga på att fika, bara de passar.

men nästa onsdag har ja bm besök kl 14. så om nån vill fika inne i stan då en snabbis runt 12 snåret är ja med på de

Mår inte så mkt bättre, lite yrslig i bollen och kallsvettas när ja reser på mig och ska gå nånstans, räcker från soffan ut till köket och till dagis förut var en pers, tur man har en snäll kompis som kommer snart och hjälper mig till maken kommer hem..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-09-17 14:25:45 följande:
    KLart ja vill hänga på att fika, bara de passar. men nästa onsdag har ja bm besök kl 14. så om nån vill fika inne i stan då en snabbis runt 12 snåret är ja med på de Mår inte så mkt bättre, lite yrslig i bollen och kallsvettas när ja reser på mig och ska gå nånstans, räcker från soffan ut till köket och till dagis förut var en pers, tur man har en snäll kompis som kommer snart och hjälper mig till maken kommer hem..
    Jag kan nog fika på onsdag nästa vecka, en stund i alla fall, måste åka runt 13.30 för att hämta Leo på dagis..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • JePaLuLi

Idag är det bara 2 veckor kvar tills jag också kan titulera mig Linköpingsbo

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2008-09-17 16:23:10 följande:
    Idag är det bara 2 veckor kvar tills jag också kan titulera mig Linköpingsbo
    Roligt! :D
Svar på tråden VI från Linköping