Guardian Angel 07 skrev 2008-09-17 21:52:48 följande:
Hej på er!Hoppas ni mår bra, tyvärr gör inte jag det idag när jag var ute med N så högg det till i min rygg och sedan dess har jag haft så jävla ont fick ringa P och be han komma hem fån jobbet. Har svårt att gå så imorgon ska jag ringa sjukgymnasten. Kanske är det en nerv som kommit i kläm Nu har jag fått se hur artikeln kommer se ut (med text OCH bilderna) Är verkligen supernöjd med bilderna!Hur har ni andra haft det idag?
Men fy då, hoppas ryggen blir bättre snart, man vet ju hur handikappad man blir utan den.. Åhhh vad nyfiken ja blir nu, skönt att du tycker om artikeln

Maria84 skrev 2008-09-17 22:23:28 följande:
Kikar in lite snabbt bara.. Här har vi en liten herre som inte alls mår bra. Har haft feber sen i em, 39,3 med alvedon i sig. Somnade vid 20 men är vaken nu igen och är ledsen och är som en liten kamin. Kräktes ned hela sig och mig förut innan han skulle lägga sig. Antingen så är det förkylningen, tänderna eller det i kombination eller nåt helt annat. Min lille skrutt Skulle inte tro att det blir så mycket sömn inatt här hemma.
Hoppas han mår bättre snart, inte kul när barnen är sjuka