• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Maria84

Inte en aning om vad jag ska hitta på idag. Liam är på dagis till 11.
    Ska väl ta det lugnt egentligen men det återstår att se.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-17 08:17:24 följande:
    Vad trist att du inte kommer idag, men förstår dig helt o hållet, man är inte på topp jämt när man är höggravid.
    Hade ja inte haft denna trötthet och denna yrsel hade ja kommit , men ja måste nog börja lyssna lite mer på min kropp nuemot slutet och det har ja svårt för att göra kan jag säga.. här brukar de vara fart och fläkt på mig jämt annars..

Familjetrollet: kallt ja de hade vi med el ja tyckte bara de eftersom ja råkade gå som ja gjorde igår i åtvid när de regnade , var allt liten fusen när ja kom hem, men har ju ingen jacka som räcker om min LILLA mage , ja du den skulle allt få komma ut nu de hade inte gjort nåt..
    Maria84 skrev 2008-09-17 08:18:04 följande:
    Inte en aning om vad jag ska hitta på idag. Liam är på dagis till 11. Ska väl ta det lugnt egentligen men det återstår att se.
    HUr har de gått för dig? vet ju inte eftersom ja inte var härinne mer igpr
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Maria84

Mammatill4a - är garanterat ett missfall, vore väldigt konstigt om det fanns nån kvar där inne efter gårdagen.
    Värken har släppt nu.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-09-17 08:25:10 följande:
    Mammatill4a - är garanterat ett missfall, vore väldigt konstigt om det fanns nån kvar där inne efter gårdagen. Värken har släppt nu.
    Fasiken vad jobbigt du, men ska du inte kolla upp de då?? el de kanske inte behövs..
    men skönt att värken släppt, kan inte vara skönt att gå och ha ont
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2008-09-17 08:25:10 följande:
    Mammatill4a - är garanterat ett missfall, vore väldigt konstigt om det fanns nån kvar där inne efter gårdagen. Värken har släppt nu.
    hoppas du kollar upp det idag.jag ska hålla tummarna för att du är gravid.har du blödningar ännu?

nu ska jag ut och gå i kylan ni får ha det så bra så länge
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Marayah

Så tråkigt gumman, men förstår dig.. Krya på dig.... KRAMAR!!!

Mammatill4a skrev 2008-09-17 07:55:10 följande:
    Oj, va ni skriver när man inte är här en hel dag, Igår hade vi iallfall en toppen dag i åtvid, firade mitt kusinbarn som fyllde 3 igår, ska ner på fredag med paket oxå ,se på em var vi hos en underbar kompis med tvillingpojkar i liams ålder och tjeja i Almas ålder, de lekte och hade allt för skoj, Men idag mår ja skit,ont i hela kroppen trött som ett ägg då jag inte sovit så bra inatt, Så hoppar tyvärr fikat idag och vilar upp mig istället.Medans barnen är på dagis.Men kommer självklart på nästa..
    Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08

Hej hej!
    Här blir det till och vara hemma idag istället för babymassagen jag skulle på med Elin. Hon vaknade med feber i morse igen lilla snuttan och näsan rinner lite igen. Så tråkigt! Jag hade verkligen sett fram emot babymassagen. Men det är ju onsdag även nästa vecka.

• thelifesaviour

Onsdagar är det varje vecka! ;D

Och varför sitter jag inte med nästan i böckerna än? Religion och pluralism. Så var det ja!

• Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-09-17 09:02:54 följande:
    Så tråkigt gumman, men förstår dig.. Krya på dig.... KRAMAR!!!
    Tack vännen.. Nu ska ja krypa ner i soffan och vila/sova framför dumburken
    Skorpan08 skrev 2008-09-17 09:05:28 följande:
    Hej hej!Här blir det till och vara hemma idag istället för babymassagen jag skulle på med Elin. Hon vaknade med feber i morse igen lilla snuttan och näsan rinner lite igen. Så tråkigt! Jag hade verkligen sett fram emot babymassagen. Men det är ju onsdag även nästa vecka.
    Åhh babymassage vad de lätt härligt  , hoppas hon kryar på sig snart så ni kan se fram emot de nästa vecka..
  • cocacarro

Hejsan på er! Här är jag hemma med barnen idag för Zacke har ögoninflammation Har haft dem hemma hela veckan och man börjar verkligen märka att de saknar dagis.

Maria84: Så jobbigt för dig

Thelifesavior: Bra du nämnde plugg, jag måste se till att anmäla mig till tentan innan jag glömmer bort det fullständigt.

Svar på tråden VI från Linköping