• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 20:45:43 följande:

Man kan ju kanske gå till nåt annat ställe sen Vi får hoppas på att det går att snacka där på Harrys oxå.Vi kanske ska bestämma en exakt tid då vi ska vara hos Fru T, blir 18.00 bra för alla?
    Det funkar nog för mig iaf
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 20:45:43 följande:

Man kan ju kanske gå till nåt annat ställe sen Vi får hoppas på att det går att snacka där på Harrys oxå.Vi kanske ska bestämma en exakt tid då vi ska vara hos Fru T, blir 18.00 bra för alla?
    Det brukar kunna funka att prata där också. Om man kämpar lite. ;D
    18 blir jättebra för mig!
  • Marayah

18 blir nog bra här med.

Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a

Oj, va ni skriver när man inte är här en hel dag, Igår hade vi iallfall en toppen dag i åtvid, firade mitt kusinbarn som fyllde 3 igår, ska ner på fredag med paket oxå ,se på em var vi hos en underbar kompis med tvillingpojkar i liams ålder och tjeja i Almas ålder, de lekte och hade allt för skoj,

Men idag mår ja skit,ont i hela kroppen trött som ett ägg då jag inte sovit så bra inatt,
    Så hoppar tyvärr fikat idag och vilar upp mig istället.Medans barnen är på dagis.Men kommer självklart på nästa..

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • thelifesaviour

Godmorgon damer!

Idag är jag lite lagom morgontrött bara.
    Sen blir det tentaplugg hela dagen, men ja, vi får väl se hur det går med det. ;D

Vad ska ni hitta på?

• Mammatill4a
    thelifesaviour skrev 2008-09-17 08:08:45 följande:
    Godmorgon damer! Idag är jag lite lagom morgontrött bara. Sen blir det tentaplugg hela dagen, men ja, vi får väl se hur det går med det. ;D Vad ska ni hitta på?
    Sj skulle ja iväg på fika på fm, men känner att inte kroppen är redo för de idag, är trött häning, yrslig och allmänt seg, så när barnen har gått till dagis så ska ja hem och sov tills de är dags att hämta dem vis två..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma

Är det nån mer som ska på fika hos Marayah idag? Eller blir det bara jag nu?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-09-17 07:55:10 följande:
    Oj, va ni skriver när man inte är här en hel dag, Igår hade vi iallfall en toppen dag i åtvid, firade mitt kusinbarn som fyllde 3 igår, ska ner på fredag med paket oxå ,se på em var vi hos en underbar kompis med tvillingpojkar i liams ålder och tjeja i Almas ålder, de lekte och hade allt för skoj, Men idag mår ja skit,ont i hela kroppen trött som ett ägg då jag inte sovit så bra inatt, Så hoppar tyvärr fikat idag och vilar upp mig istället.Medans barnen är på dagis.Men kommer självklart på nästa..
    Vad trist att du inte kommer idag, men förstår dig helt o hållet, man är inte på topp jämt när man är höggravid.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-17 07:55:10 följande:
    Oj, va ni skriver när man inte är här en hel dag, Igår hade vi iallfall en toppen dag i åtvid, firade mitt kusinbarn som fyllde 3 igår, ska ner på fredag med paket oxå ,se på em var vi hos en underbar kompis med tvillingpojkar i liams ålder och tjeja i Almas ålder, de lekte och hade allt för skoj, Men idag mår ja skit,ont i hela kroppen trött som ett ägg då jag inte sovit så bra inatt, Så hoppar tyvärr fikat idag och vilar upp mig istället.Medans barnen är på dagis.Men kommer självklart på nästa..
    då får du vila upp dig ordentligt,fick du mitt inbox om kalaset den 4/10?här var det svinkallt inatt.vaknade massor med gånger av att det var så kallt inne.nu har du snart bara en månad kvar innan busiga bebben tittar utGlad
    thelifesaviour skrev 2008-09-17 08:08:45 följande:
    Godmorgon damer! Idag är jag lite lagom morgontrött bara. Sen blir det tentaplugg hela dagen, men ja, vi får väl se hur det går med det. ;D Vad ska ni hitta på?
    jag ska strax ut på långpromenad.sen ska jag städa och tvätta.i eftermiddag blir det en sväng in till stan och kolla lite.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
Svar på tråden VI från Linköping