• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-09-16 19:13:05 följande:
    en del av vakterna känner igen mig så ser jag nån av dom siktar vi in oss på dom det löööser sig för ja ska jädrar i mig svänga på dom lurviga (eller ja kanske borde raka benen)
    Jag dansar inte jämt, bara när jag har lust o kanske har fått i mig lite Men tycker ändå det är kul..ända nackdelen är väl att man inte kan prata så bra när man går ut ett gäng..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 20:14:27 följande:
    Jag dansar inte jämt, bara när jag har lust o kanske har fått i mig lite Men tycker ändå det är kul..ända nackdelen är väl att man inte kan prata så bra när man går ut ett gäng..
    mmm samma här, händer inte alltför ofta att man får för sig att svänga på den breda, men någon gång har man väl fått för sig det med efter ett par redbull/vodka..
    Firstandhappy skrev 2008-09-16 20:15:58 följande:
    mmm samma här, händer inte alltför ofta att man får för sig att svänga på den breda, men någon gång har man väl fått för sig det med efter ett par redbull/vodka..
    Fast nu ska vi dansa allihopa
  • Firstandhappy

får man ha en blinkande skylt på rumpan där det står "Varning för bred last"

Firstandhappy skrev 2008-09-16 20:19:07 följande:
    får man ha en blinkande skylt på rumpan där det står "Varning för bred last"
    Vi kan ha en varsin
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 20:19:53 följande:
    Vi kan ha en varsin
    ja absolut, speciellt om man kan få upfäljning av maskulina män i arbetsklädet, mumma mums..
  • Mizzz
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 18:52:29 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 18:50:34 följande:Äh, jag är flexibel. Men själv är jag nog en bartjej. Men det är nog för att jag mest går ut med grabbar som är barhängare, typ på Mörners. Jag går så sällan ut, så jag är dålig på uteställen i Linköping. :D Annars är jag popklubbstjej. Förr när man kunde gå och dansa på Bagdad Social Club, det var trevligt. :)
    Jag är oxå mer en bartjej, tycker om att sitta och snacka. Men dansa är nästan ett måste nån gång under kvällen, men inte som vissavill, hela kvällen

Vilken tid är det sagt på lördag?
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2008-09-16 20:34:49 följande:
    Jag är oxå mer en bartjej, tycker om att sitta och snacka. Men dansa är nästan ett måste nån gång under kvällen, men inte som vissavill, hela kvällen Vilken tid är det sagt på lördag?
    lördag den 27'e ca kl 18 hemma hos fru T
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2008-09-16 20:38:18 följande:
    lördag den 27'e ca kl 18 hemma hos fru T
    ok
    Mizzz skrev 2008-09-16 20:34:49 följande:
    Jag är oxå mer en bartjej, tycker om att sitta och snacka. Men dansa är nästan ett måste nån gång under kvällen, men inte som vissavill, hela kvällen Vilken tid är det sagt på lördag?
    Man kan ju kanske gå till nåt annat ställe sen Vi får hoppas på att det går att snacka där på Harrys oxå.

Vi kanske ska bestämma en exakt tid då vi ska vara hos Fru T, blir 18.00 bra för alla?
Svar på tråden VI från Linköping