• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    NorPan 79 skrev 2008-09-18 09:42:18 följande:
    Japp. har fått sova en hel del i natt.. behövdes verkligen. Hur är det med er?
    Så skönt Här är allt bra, Leo är på dagis o Vincent sover i vagnen..så det är luugnt o skönt här hemma
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • NorPan 79
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-18 09:45:43 följande:
    Så skönt Här är allt bra, Leo är på dagis o Vincent sover i vagnen..så det är luugnt o skönt här hemma
    Gud vad skönt.. här är bara jag o fisen vakna.. han har oxå sovit i vagnen. Skönt att kunna ta till den.. helst vid förskylningar när det inte funkar med klossar under säng o nezeril m.m.
    ~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
  • NorPan 79
    Mammatill4a skrev 2008-09-18 09:45:29 följande:
    Här är de som de är, sovit en del inatt men får ju springa på toa 3-4 ggr om natten och så ar man ju en oxe i magen som tycker om att sparkas jätte hårt mot revbenen när man sover så man vaknar ju tvärt.. lite yrsel som sagt fortfarande ska lägga mig och vila snart, har sagt de en stnud men men snart ett måste då ögonen går i kors..
    Åhh låter inge vidare. Du får tänka positivt.. snart över o då har ni ju eran guldklimp.. men jag lider med dig.. kommer ihåg.. Kasper tyckte om högra sidan av revbenen o sedan stampa på urinblåsan..SkrattandeDu får lägga dig o vila gumman. Hoppas att yrseln blir bättre.
    NorPan 79 skrev 2008-09-18 09:49:30 följande:
    Gud vad skönt.. här är bara jag o fisen vakna.. han har oxå sovit i vagnen. Skönt att kunna ta till den.. helst vid förskylningar när det inte funkar med klossar under säng o nezeril m.m.
    Ja, vagnen är bra att sova i Vincent somnar alltid i den när vi går till dagis med Leo, sen sover han ca 1-2 timmar i den då, så då är det bara att ställa ut vagnen på tomten med babyvakten..hur skönt som helst!
  • Mammatill4a
    NorPan 79 skrev 2008-09-18 09:51:16 följande:
    Åhh låter inge vidare. Du får tänka positivt.. snart över o då har ni ju eran guldklimp.. men jag lider med dig.. kommer ihåg.. Kasper tyckte om högra sidan av revbenen o sedan stampa på urinblåsan..Du får lägga dig o vila gumman. Hoppas att yrseln blir bättre.
    haha ja de där med höger revben känner ja allt till, det är ju där han är mest hihi... och så skriver ja han bara för att de är lättast..vet ju inte ens vad de är för guldklimp där inne. men de märks ju snart *hoppas*
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • NorPan 79

Uhm gott me kaffe. Ska på en ny anställningsintervju idag. men skippar den efter jag fick läsa om vad folk skrivit som har jobbat för dom.. Inget skoj.. bara att söka vidare i denna jungel..blev ju inget med den andra då de bara kunde erbjuda halvtid. Typiskt.. Men men bara på´t igen..

• Fru T

åå wow nu fick ja komma in igen..

jo att com hem va nere igår blev ja medveten om, satt i telefon när dom stängde av.. tur att man har bra med serier på datan så man kan passa på å kolla dom när tevin inte funkar...

ja ha ooont i sidan på tuttarna fortfarande, helskumt e det å så känns det som mensen kommer när som (stundtals) men så har det ju vart dom senaste månaderna mellan äl å bim

Bim ja det har ja den 24e så nu ligger ja på -5 (typ) å visst hoppet fins där men jag vågar inte tro nåt..

• piffan

Godmorgon.

Är det någon här som har sitt barn på dagis uppe på T1?
    Vi har fått en garantiplats där så lilleman ska börja på måndag,jag och sambon va o kikade igår o det verkade bra men det är ju alltid kul o höra vad nån annan än personalen har o säga

Idag ska jag till Barnmorskan o prata för att börja förbereda mig inför förlossningen,det är visserligen 22 veckor kvar men dom går fortare än vad man tror.

Fru T skrev 2008-09-18 10:11:59 följande:
    åå wow nu fick ja komma in igen.. jo att com hem va nere igår blev ja medveten om, satt i telefon när dom stängde av.. tur att man har bra med serier på datan så man kan passa på å kolla dom när tevin inte funkar...ja ha ooont i sidan på tuttarna fortfarande, helskumt e det å så känns det som mensen kommer när som (stundtals) men så har det ju vart dom senaste månaderna mellan äl å bimBim ja det har ja den 24e så nu ligger ja på -5 (typ) å visst hoppet fins där men jag vågar inte tro nåt..
    Hoppas att du är gravid nu då! Du får testa dig innan vi ska ut den 27:e.

Hmmm...när hände deta med comhem då?
    Vi satt ju o tittade på tv till 21.30 då vi gick o la oss..vi märkte inget..

Svar på tråden VI från Linköping