• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-09-16 18:02:30 följande:
    tror det är 23 men det går å ringa dit innan å kolla... dessutom är vi andra över så då borde inte va nå konstigt, men som sagt ringa dit förs kan va bra..
    Ja, kanske är bäst att ringa dit först då så att vi inte blir stående där, fast då finns det ju andra ställen iofs, inte lika roliga dock.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 18:04:27 följande:
    o, jag har kommit in förr, så det har inte varit några problem.Så vi kör på det! :)
    ja o skulle det bli problem så går vi till nåt annat ställe...
    vi ska ju svänga på våra guldpaljetterade skor juh..
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-16 18:34:28 följande:
    ja o skulle det bli problem så går vi till nåt annat ställe...vi ska ju svänga på våra guldpaljetterade skor juh..
    Ja, just det! Det skulle vi göra ja! :D
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 18:32:57 följande:

Ja, kanske är bäst att ringa dit först då så att vi inte blir stående där, fast då finns det ju andra ställen iofs, inte lika roliga dock.
    Tror snarare att det är dumt att ringa innan och sen le lite glatt för vakterna och säga "men alla andra är ju över 23", det har alltid funkat innan. Även om de kan se lite bittra ut. ;D

Själv är jag inte alls förtjust i harrys. Inte min kopp te. Men i rätt sällskap har man alltid kul!
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 18:48:15 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 18:32:57 följande: Tror snarare att det är dumt att ringa innan och sen le lite glatt för vakterna och säga "men alla andra är ju över 23", det har alltid funkat innan. Även om de kan se lite bittra ut. ;D Själv är jag inte alls förtjust i harrys. Inte min kopp te. Men i rätt sällskap har man alltid kul!
    Ok..vad gillar du för ställen?
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 18:50:34 följande:

Ok..vad gillar du för ställen?
    Äh, jag är flexibel. Men själv är jag nog en bartjej. Men det är nog för att jag mest går ut med grabbar som är barhängare, typ på Mörners. Jag går så sällan ut, så jag är dålig på uteställen i Linköping. :D Annars är jag popklubbstjej. Förr när man kunde gå och dansa på Bagdad Social Club, det var trevligt. :)
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-16 18:52:29 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-16 18:50:34 följande:Äh, jag är flexibel. Men själv är jag nog en bartjej. Men det är nog för att jag mest går ut med grabbar som är barhängare, typ på Mörners. Jag går så sällan ut, så jag är dålig på uteställen i Linköping. :D Annars är jag popklubbstjej. Förr när man kunde gå och dansa på Bagdad Social Club, det var trevligt. :)
    me likiii barhäng...
  • Fru T

en del av vakterna känner igen mig så ser jag nån av dom siktar vi in oss på dom

det löööser sig

för ja ska jädrar i mig svänga på dom lurviga (eller ja kanske borde raka benen)

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2008-09-16 19:13:05 följande:
    en del av vakterna känner igen mig så ser jag nån av dom siktar vi in oss på dom det löööser sig för ja ska jädrar i mig svänga på dom lurviga (eller ja kanske borde raka benen)
    Haha, ja, det löser sig alltid! :D

Ja, jag ska svänga mina lurviga också. Dock utan att raka dem, jag är för lat. ;D
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-16 19:13:05 följande:
    en del av vakterna känner igen mig så ser jag nån av dom siktar vi in oss på dom det löööser sig för ja ska jädrar i mig svänga på dom lurviga (eller ja kanske borde raka benen)
    nej då, färga gärna håren på benen svart innan med
Svar på tråden VI från Linköping