• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

hur små är små??

thelifesaviour skrev 2008-09-18 17:55:07 följande:
    Förresten, ingen som har små fötter och gillar cowboysboots när vi ändå berättar om saker vi har men inte använder. ;)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-18 17:55:48 följande:
    hur små är små??
    37:or

Köpte jättefina svarta cowboyboots med rosa foder och gulddetaljer, i någon shoppingpsykos för tre år sedan, de kostade 1200 och är i skinn. Jag har använt dem en gång! Ångest. :)
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-18 17:59:57 följande:
    37:orKöpte jättefina svarta cowboyboots med rosa foder och gulddetaljer, i någon shoppingpsykos för tre år sedan, de kostade 1200 och är i skinn. Jag har använt dem en gång! Ångest. :)
    ja då är de precis för små för mig, behöver 38 i sånna skor, men låter precis som sånna skor jag skulle köpa under en skopsykos jag med.. Oskyldig
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-18 18:07:48 följande:
    ja då är de precis för små för mig, behöver 38 i sånna skor, men låter precis som sånna skor jag skulle köpa under en skopsykos jag med..
    Haha, synd att det är för smått då. :)
    Cowboyboots är verkligen inte min stil. Så jag vet inte vad jag tänkte. Men de är så fina.
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-09-18 17:49:19 följande:
    Glömde visst skriva att dragkedjan e trasig på den. Men de skulle ja kunna fixa. Hade den inte blitt för liten skulle ja ha behållt den.
    Den där jackan var ju jättefin! Men tyvärr är storleken för stor för mig..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-18 18:11:45 följande:
    Haha, synd att det är för smått då. :)Cowboyboots är verkligen inte min stil. Så jag vet inte vad jag tänkte. Men de är så fina.
    nej inte min heller, fast på en fylledag med prinsesstema kan allt fungera, kunde jag ta med en my lilttle pony ut på krogen kan jag nog gå med boots med..
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-18 18:17:42 följande:
    nej inte min heller, fast på en fylledag med prinsesstema kan allt fungera, kunde jag ta med en my lilttle pony ut på krogen kan jag nog gå med boots med..
    Det är klart!! :)
  • piffan

Pssssst.Nu kommer moderatorn i mig fram...sorry (slutade som moderator för bara ett par månader sen)Men tänk på vad ni skriver i forumet,att det inte är ok att att använda forumet för att köpa o sälja saker.
    Det blir bara trist om inlägg anmäls o det tas bort o det blir diskusioner...sorry..nu kopplar jag bort min gamla moderatorroll o bli "vanlig" medlem igen

• Firstandhappy
    piffan skrev 2008-09-18 18:20:58 följande:
    Pssssst.Nu kommer moderatorn i mig fram...sorry (slutade som moderator för bara ett par månader sen)Men tänk på vad ni skriver i forumet,att det inte är ok att att använda forumet för att köpa o sälja saker.Det blir bara trist om inlägg anmäls o det tas bort o det blir diskusioner...sorry..nu kopplar jag bort min gamla moderatorroll o bli "vanlig" medlem igen
    åter en lag att lyda, tack för påminnelsen..
  • piffan
    Firstandhappy skrev 2008-09-18 18:24:48 följande:
    åter en lag att lyda, tack för påminnelsen..
    Det va så lite så...ja,allt är som en liten djungel,inte lätt att komma ihåg allt.
Svar på tråden VI från Linköping