• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-18 12:18:23 följande:
    ajajaj med ryggskott, här händer inte mkt idag, legat och sovit en stund och nu har olivia kommit hem från skolan ska hämta barnen cid dagis kl 14, sen blir de la lugna gatan tills magnus kommer hem från jobbet , för är delvis orkeslös..
    har du beställt detta skitväder?Skrattandehär ska man strax ut i ösregnet och gå en långpromenad.man lär väll vara genomsur innan man kommer hem igen.

börjar bli väldigt tråkigt med bara regn,regn,blåst och regn
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 12:09:49 följande:
    piffan:jag arbetar på en förskola i T1området! vilken förskola har ni fått?
    då har du nära till jobbet.ska du börja i vinter igen på jobbet?hoppas ryggen är bättre nu.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Marayah

Fy så träligt.... Hoppas de snart blir bättre.

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 12:07:02 följande:
    Tack för er omtanke! Ryggen är bättre idag, har varit iväg till sjukgymnasten som konstaterade att jag fått ryggskott får tänka lite mer på hur jag lyfter o.s.v. så ger det nog med sig om ett par dagar.Vad ska ni hitta på för skoj idag?
    Vi har typ just kommit från babyöppet. Var jätte trevligt idag.. O Filip var vaken hela igenom, händer inte ofta. Men han tog en power nap medans vi gick dit så var nog de. Nu ska ja äta vofflor innna Marko ska hem från dagis. Ha det... Förresten, får ja ta med en vän nästa lördag????
    Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-18 12:58:12 följande:
    har du beställt detta skitväder?här ska man strax ut i ösregnet och gå en långpromenad.man lär väll vara genomsur innan man kommer hem igen.börjar bli väldigt tråkigt med bara regn,regn,blåst och regn
    hehe, nejvars inte regnet iallfall men hösten hihi
    Hoppas ni inte blir för blöta, ni ska ju gå en sträcka oxå.. sj ska man bara ner och hämta kidzzen på dagis vd 2
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Apipoulai

Tack för er omtanke! Ryggen är bättre idag, har varit iväg till sjukgymnasten som konstaterade att jag fått ryggskott får tänka lite mer på hur jag lyfter o.s.v. så ger det nog med sig om ett par dagar.Vad ska ni hitta på för skoj idag?
    Aj aj aj, det kan vara ett ålderstecken. ;)
    Dagen efter min man fyllde trettio fick han ryggskott. ;) Ålderstecken indeed...
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-09-18 13:12:01 följande:
    Fy så träligt.... Hoppas de snart blir bättre. Vi har typ just kommit från babyöppet. Var jätte trevligt idag.. O Filip var vaken hela igenom, händer inte ofta. Men han tog en power nap medans vi gick dit så var nog de. Nu ska ja äta vofflor innna Marko ska hem från dagis. Ha det... Förresten, får ja ta med en vän nästa lördag????
    Klart du får ta med en kompis, i alla fall för min del
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Mammatill4a

Nepp nu är de dags att hämta kidzen på dagis..

men kom ju på en sak.. Alma var ju duktig tjeja i måndagkväll då hon kissade för första gången på pottan ,vi är så stolta

• Skorpan08
    Apipoulai skrev 2008-09-18 13:40:33 följande:
    Aj aj aj, det kan vara ett ålderstecken. ;)Dagen efter min man fyllde trettio fick han ryggskott. ;) Ålderstecken indeed...
    Ålderstecken??? Det måste ju betyda att jag inte fyllt 30 än!
  • Maria84
    Mammatill4a skrev 2008-09-18 13:50:17 följande:
    Nepp nu är de dags att hämta kidzen på dagis..men kom ju på en sak.. Alma var ju duktig tjeja i måndagkväll då hon kissade för första gången på pottan ,vi är så stolta
     Vad duktig hon är! Förstår att ni är stolta!

Här ska vi iväg till VC om två timmar. Ska in och kolla Lucas. Han fick några prickar/bett i måndags/tisdags vid ena armen och inatt har han fått några på ryggen. Första tanken är ju myggbett men de är mörkröda och lite större, så jag vill gärna kolla upp dem och det var inga problem. Fick en tid till en sköterska direkt fast senare då eftersom de hade personalmöte. Kanske bara är några bett men bättre att veta.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-09-18 14:52:11 följande:
     Vad duktig hon är! Förstår att ni är stolta! Här ska vi iväg till VC om två timmar. Ska in och kolla Lucas. Han fick några prickar/bett i måndags/tisdags vid ena armen och inatt har han fått några på ryggen. Första tanken är ju myggbett men de är mörkröda och lite större, så jag vill gärna kolla upp dem och det var inga problem. Fick en tid till en sköterska direkt fast senare då eftersom de hade personalmöte. Kanske bara är några bett men bättre att veta.
    Tack

jamen de är bäst att kolla upp de, var de inget osm gick med prickar hos dina kompisar med barn, tänkte om de var de liten hade fått.. hoppas de går bra för er och att han snart är på bättrings vägen..
Svar på tråden VI från Linköping