• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • piffan

Tjoho...nu fungerar mina kanaler,så nu kan jag snart gosa ner mig i soffan o kolla på reprosen av glamour

• Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-09-18 10:23:37 följande:
    ja på morronen den 27e sånna fall, inte en dag tidigare..*inge negativ å läss på minus*
    Ok, förstår dig
    Får se om du kan dricka nåt den 27:e då, du kanske är gravid då ju
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-18 11:44:47 följande:

Ok, förstår dig Får se om du kan dricka nåt den 27:e då, du kanske är gravid då ju
    sånt som märks, på lörda ska ja dricka iallafall... min far har 50års kalas å ja ska stå i baren.. har lovat mig själv att aldrig mer testa innan bim å gärna först en vecka efter bim.
    men det ska ju inte va farligt att dricka dom första veckorna så å ja behöver ju inte dricka mig dyngrak på lördag, men skulle ja testa innan å det visar pluss = inge dricka på lördag så skulle det inte ta många secunder innan alla komentera det å ja vill ju inte berätta för så många så tidigt så lite alkohol å inge test blir det...
    Fru T skrev 2008-09-18 11:52:06 följande:
    sånt som märks, på lörda ska ja dricka iallafall... min far har 50års kalas å ja ska stå i baren.. har lovat mig själv att aldrig mer testa innan bim å gärna först en vecka efter bim.men det ska ju inte va farligt att dricka dom första veckorna så å ja behöver ju inte dricka mig dyngrak på lördag, men skulle ja testa innan å det visar pluss = inge dricka på lördag så skulle det inte ta många secunder innan alla komentera det å ja vill ju inte berätta för så många så tidigt så lite alkohol å inge test blir det...
    Låter förnuftigt

Nån som vet vart man köpa såna där plankor som man har när man gör plankstek?

• Maria84

Nu har Lucas vaknat, eller vaknat jag väckte honom lite lätt. Så han sov 4 timmar, behövde han visserligen efter att sömnen uteblivit inatt.
    Han har fortfarande feber men lite lägre och han sitter på golvet och leker nu och tjuter inte! Igår kväll och imorse räckte det med att han såg tendensen till att man skulle sätta honom på golvet så tjöt han.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Guardian Angel 07

Tack för er omtanke! Ryggen är bättre idag, har varit iväg till sjukgymnasten som konstaterade att jag fått ryggskott får tänka lite mer på hur jag lyfter o.s.v. så ger det nog med sig om ett par dagar.
    Vad ska ni hitta på för skoj idag?

• Guardian Angel 07

piffan:jag arbetar på en förskola i T1området! vilken förskola har ni fått?

• Mammatill4a
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 12:07:02 följande:
    Tack för er omtanke! Ryggen är bättre idag, har varit iväg till sjukgymnasten som konstaterade att jag fått ryggskott får tänka lite mer på hur jag lyfter o.s.v. så ger det nog med sig om ett par dagar.Vad ska ni hitta på för skoj idag?
    ajajaj med ryggskott, här händer inte mkt idag, legat och sovit en stund och nu har olivia kommit hem från skolan ska hämta barnen cid dagis kl 14, sen blir de la lugna gatan tills magnus kommer hem från jobbet , för är delvis orkeslös..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • piffan

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 12:09:49 följande:

piffan:jag arbetar på en förskola i T1området! vilken förskola har ni fått?
    Jag skriver till din inbox istället om det är ok?
Svar på tråden VI från Linköping