• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Guardian Angel 07

Firstandhappy: Mm, fast hon märker inget av det som tur är märker lilla william av sina utslag? Hoppas salvan hjälper! Mår han bra annars då? Med mig är det sådär, har fortfarande väldigt ont i ryggen men det är på bättringsvägen iaf Hur mår du själv tjejen? Fullt upp på jobbet? Snart flyttar ni hit

• Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 17:15:09 följande:
    Firstandhappy: Mm, fast hon märker inget av det som tur är märker lilla william av sina utslag? Hoppas salvan hjälper! Mår han bra annars då? Med mig är det sådär, har fortfarande väldigt ont i ryggen men det är på bättringsvägen iaf Hur mår du själv tjejen? Fullt upp på jobbet? Snart flyttar ni hit
    ja han brukar försöka klia på det som är nedanför ljumsken och låret men oftast brukar han inte bry sig, jo han mår bra annars förutom den stora bulan som blev i hans panna efter sitt fall från sängen, stackars liten.
    Skönt att det börjar bli bättre i ryggen, själv åkte jag på någon så konstigt som krypande ryggskott i nacken som satte sig i armen Fundersam.. märkligt, men det börjar ge med sig nu så snart är man på G igen, hemma från jobbet nu o det är skönt, försöker hinna med lite här hemma men det är lättare sagt än gjort med wille o 2 kissebebisar.
    Annars är det fullr upp hela tiden, jobbar så mycket man hinner o kommer hem till barn, katter och packning. Ska hämta nyckeln den 2'a efter jag slutat jobbet o sen ska vi börja köra lite smått så som blommor och dator, ska även iväg till IKEA o köpa ny sänggavel o byrå och lite annat smått och gott till william egna rum som han ska få nu.
    lördag den 4'e kommer stora flyttlasset gå till linköping så sen kan man tittulera sig "storstadsbo"..
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-18 16:50:46 följande:
    guuuud va skönt, har precis vaknat efter en 2 timmar lång "powenap" med sonen, han ligger fortfarande kvar i sängen o sussar så nu ska man fortsätta med städningen som jag påbörjade i morse.Hur var det?? var det fler som ville med o partyshoppa innan festen den 27'e??Antingen på fredagen innan eller kanske samma dag?
    Jaa! Jag shoppar gärna! :D
  • thelifesaviour
    Marayah skrev 2008-09-18 15:09:29 följande:
    Har en kappa Aspen external resort från Vero Moda om de e nån som e intresserad. Storleken är xl, super varm sak.
    Har du någon bild? :)
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-09-18 16:50:46 följande:
    guuuud va skönt, har precis vaknat efter en 2 timmar lång "powenap" med sonen, han ligger fortfarande kvar i sängen o sussar så nu ska man fortsätta med städningen som jag påbörjade i morse.Hur var det?? var det fler som ville med o partyshoppa innan festen den 27'e??Antingen på fredagen innan eller kanske samma dag?
    Jag får nog hoppa det tror jag..har ingen som kan se efter barnen, förrän efter 17 då sambon slutar.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-18 17:43:58 följande:
    Jag får nog hoppa det tror jag..har ingen som kan se efter barnen, förrän efter 17 då sambon slutar.
    men hur har du det på lördagen då.. eller så kan man ta det efter 17, ikano är väl öppet till 20
  • Marayah

Aspen jacka

Glömde visst skriva att dragkedjan e trasig på den. Men de skulle ja kunna fixa. Hade den inte blitt för liten skulle ja ha behållt den.

thelifesaviour skrev 2008-09-18 17:41:06 följande:
    Har du någon bild? :)
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-18 17:49:19 följande:
    Glömde visst skriva att dragkedjan e trasig på den. Men de skulle ja kunna fixa. Hade den inte blitt för liten skulle ja ha behållt den.
    fin, skulle gärna men vero moda xl är för litet för mig, har jag fått för mig iallafall..
  • thelifesaviour
    Marayah skrev 2008-09-18 17:49:19 följande:
    Ah, inte riktigt vad jag var ute efter.
  • thelifesaviour

Förresten, ingen som har små fötter och gillar cowboysboots när vi ändå berättar om saker vi har men inte använder. ;)

Svar på tråden VI från Linköping