• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Maria84

Ska se om jag kan fixa nån barnvakt till äldsta sonen så kanske man kan testa nån gång och se om man orkar med

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Marayah

God morgon.. Här somnade man tidigt igår. O kors i taket så stängde ja ner datan tidigt o tittade på tv istället, eller ja halvslummrade framför den. Idag blir en slappar dag... Sambon sover fortfarande. Får se va vädret tillåter, om man kan gå ut en sväng iaf... Nej nu ska ja no ta o käka lite frukost..

Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour

Somnade tidigt igår, lång frukost idag. Härligt I say! Snart ska vi åka ut till Rimforsa och vara kattvakter. Kommer bli härligt.

• Maria84

Här har jag precis slängt ihop en smörgåstårta som ska få stå och dra tills ikväll, orkade inte göra den igår. Lucas vaknade vid 7 men efter lite bus i sängen så somnade han om men jag och Liam gick upp. Så sambon och Lucas sover ännu. Ska väl sparka upp sambon strax så det hinns med lite idag.
    Hade ju hoppats på lite bättre väder men ungarna får väl åka med sambon i traktorn så slipper de regnet.

Nu ska jag ta och städa av lite här..

• Fru T

hallå tjejer! kolla i mitt galleri under starka bilder...

nu åker ja alldelles strax ner te härliga småland å kommer hem i morron kväll, så ta det lugna gatan med skrivandet

• Mizzz
    Fru T skrev 2008-09-20 10:21:11 följande:
    hallå tjejer! kolla i mitt galleri under starka bilder...nu åker ja alldelles strax ner te härliga småland å kommer hem i morron kväll, så ta det lugna gatan med skrivandet
    GRATTIS!!!
  • Maria84
    Fru T skrev 2008-09-20 10:21:11 följande:
    hallå tjejer! kolla i mitt galleri under starka bilder...nu åker ja alldelles strax ner te härliga småland å kommer hem i morron kväll, så ta det lugna gatan med skrivandet
     GRATTIS!
  • Fru T

Tack!

Det känns heeelt overkligt å jag har lite svårt att tro på det MEN jag har aldrig tidigare fått några spöksträck OCH det sägs ju att ett pluss är ett pluss... Nu är det ju välldigt svagt men ja har ju faktist inte bim förens typ tisdag å ja testa me preg som det står att man kan testa me från bim dagen...

det som fick mig att ändå testa va för att ja hade ett äl-test hemma å det blev två suuuuperstarka sträck på... då kände ja att apoteket nästa liksom..

tar ett nytt test i veckan...

• Maria84

Fru T - jag testade ju likadant med Lucas. Tog ett äl-test för det var det enda jag hade hemma, just bara för att jag fick en känsla. Och fick två jättestarka streck på den och det var då inte dags för ÄL då inte Och nog blev det ett fint streck på gravtestet sen

• Guardian Angel 07

Ååå, GRATTIS Fru Tzoanidis ett pluss är ju alltid ett pluss

Svar på tråden VI från Linköping