• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Wiiiieee!!!! Grattulerar!!!!

Fru T skrev 2008-09-20 10:21:11 följande:
    hallå tjejer! kolla i mitt galleri under starka bilder...nu åker ja alldelles strax ner te härliga småland å kommer hem i morron kväll, så ta det lugna gatan med skrivandet
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    hallå tjejer! kolla i mitt galleri under starka bilder...nu åker ja alldelles strax ner te härliga småland å kommer hem i morron kväll, så ta det lugna gatan med skrivandet
    GRATTIS!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

heeh tack alla!

ja går runt å småskakar me ett fånigt leende på läpparna, tur att det är mannen som ska köra bilen säger ja bara

Nu ska vi bara lyckas va tysta om det ikväll för nope ja vill inte berätta för halva släkten NU...

Ha en trevlig helg nu alla

*kramar*

• cocacarro

Fru Tzoanidis: Åh, grattis!

Vad ska ni hitta på idag? Själv funderar jag på att ta en runda ut till Tornby och shoppa lite.

• Maria84

Här är tanken att vi ska fixa lite med markerna och i trädgården men vädret var ju ingen höjdare! Ungarna får väl sitta i traktorn med sin pappa eller mamma så de slipper regnet.

Ska väl städa av lite inne också tänkte jag.

Imorron däremot ska vi till Tornby och shoppa loss

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • dinana

Grattis Fru Tzoanidis!! Hoppas att det är en graviditet nu då.. =) Själv så litar jag inte riktigt på ÄL-test, får ju alltid starka streck på dem... men ett plus är ju alltid ett plus..  Och med tanke att du är så nära BIM och får pluss så kan det väl bara betyda att du är gravid. Du kan ju vänta ett par dagar till och testa med CB digital... har för mig att de är bättre antingen är man ju gravid eller ej gravid.

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • NorPan 79

Hej alla.. skulle bara kolla vilka det är som kommer imorgon på klädpartyt Skrattande

~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2008-09-20 11:10:42 följande:
    heeh tack alla!ja går runt å småskakar me ett fånigt leende på läpparna, tur att det är mannen som ska köra bilen säger ja bara Nu ska vi bara lyckas va tysta om det ikväll för nope ja vill inte berätta för halva släkten NU...Ha en trevlig helg nu alla *kramar*
    Ett stort grattis!!!
  • Familjetrollet
    Glad
    GRATTIS!vad skoj att du äntligen har blivit gravid.

här är man helt slut idag har vi mer eller mindre bott i bilenSkrattande.först blev det mantorpen sväng till nya butiken karlsson sen mjölby  för att äta lite och sedan skänninges ÖB.när vi var tillbaka i lkpg så blev det att åka till graven(tösernas farmor)

så ikväll lär man däcka.imorrn ska det städas och fixas här hemma

idag blev man så glad.jag fick ett mail av en hundägare som jag satt hundvakt åt förra lördagen.jag fick ett trevligt mail "från " vovven med en supersöt bild på vovven.

mammatill4a
    hoppas ni har haft en bra dag.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
Svar på tråden VI från Linköping