• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Fru T skrev 2008-09-19 22:43:42 följande:
    här är det istället nu17 ska det ha tagit sig
    Håller tummarna för oss båda.. men har ju ett par veckor kvar till test... eller jag hoppar nog testen och väntar in mensen den 4e istället... typiskt.. dagen efter svärfar fyller år... humm, man kanske skall ta å testa sig dagen innan om mensen inte dykt upp innan... och surpris-a släkten
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Cacan skrev 2008-09-19 22:34:57 följande:
    Dinana; lycka till nu hihi ja singing Bee är ingen höjdare!Mannen kolla på 1 ans film, men den var sådär så jag fördriver tiden här, men sitter i soffan hos Maken.Nu är det klappat o klart förresten för ni som är intrsserade!Den 3 oktober startar mamma träningen kl 10 i vidingsjö motionscenter! Anmäl er till varje pass till min mail eller via telefon. För mer info www.carinsmassageofriskvard.5min.se(ni måste tro att jag är helt tokig som bara pratar jobb här.. men vad gör man int för att bli framgångsrik man måste ju marknadsföra sig överallt!! HIHIHI
    Men jag saknar fortfarande priset Jag har inte hittat nånstans vad träningen kostar.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Maria84

Jisses vad ni har skrivit idag Orkar inte läsa igenom allt, för trött för det. Ska bli skönt att lägga huvudet på kudden strax. Måste bara ut och kolla till hästen som vi kastrerade idag så han är okej.

cacan - måste säga att det låter intressant, kanske hör av mig

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Maria84

LoVM - det står under start och sen under priser.. 30:- per gång och 270:- för 10ggr. Ialla fall vad jag har hittat

Maria84 skrev 2008-09-19 23:01:16 följande:
    LoVM - det står under start och sen under priser.. 30:- per gång och 270:- för 10ggr. Ialla fall vad jag har hittat
    Där hittade jag det efter mycket letande

Cacan: Hur avancerade kommer passen att bli?
    Jag har reumatism i ryggen o klarar inte av så mycket, men skulle jättegärna vilja testa en gång.

• JePaLuLi
    Cacan skrev 2008-09-19 22:34:57 följande:
    Dinana; lycka till nu hihi ja singing Bee är ingen höjdare!Mannen kolla på 1 ans film, men den var sådär så jag fördriver tiden här, men sitter i soffan hos Maken.Nu är det klappat o klart förresten för ni som är intrsserade!Den 3 oktober startar mamma träningen kl 10 i vidingsjö motionscenter! Anmäl er till varje pass till min mail eller via telefon. För mer info www.carinsmassageofriskvard.5min.se(ni måste tro att jag är helt tokig som bara pratar jobb här.. men vad gör man int för att bli framgångsrik man måste ju marknadsföra sig överallt!! HIHIHI
    Åh det skulle jag vilja gå på! Men jag får vänta tills bebisen är ute. Hoppas det går i vår också
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-19 23:05:19 följande:
    Cacan: Hur avancerade kommer passen att bli?Jag har reumatism i ryggen o klarar inte av så mycket, men skulle jättegärna vilja testa en gång.
     Det där var min tanke också!
  • Cacan

sorry, hade inte uppdaterat sidan på ett tag..

det är inte så avancerade.. man gör det man klarar av. Det är konditonsträning, då snabb gång m vagn - om man nu har den med sig,mkt långsam löpning korta bitar, o vanlig styrka med kropptyngd. Känner man att man inte klarar av nått så säg till så kanske jag hittar en lösning till den övn. som passar just er.

Min tanke är att fortsätta i vår oxå. Passet är ju helt nytt i LKPG så jag vet juinte hur stor efterfrågan är riktigt. Men detta pass är för nybörjare, alla kan vara med.
    Finns intresse senare för fortsättnings träning, typ steg 2, för mammaträning så kommer jag starta ett sånt oxå!
    Testa! då vet ni ju om det är nått för er eller inte!

nä nu äre dags att sova.. ska ju på 30 års fest imorn o jag ska vara den som blir onykter , för en gångsskull Mannen ska köra o se till tjejen!
    sov gott!

Svar på tråden VI från Linköping