• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T

aah juste ringt till kvinnohälsan me å har fått min första tid (30 min för infå å så) 14 oktober, känns ju skit långt dit men får aktivera mig så tiden rasar iväg..

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2008-09-23 09:34:23 följande:
    Japp tycker allt ni andra som försöker ska ta å plussa snart så ja har nån att "gämföra" me första för dig me va?
    Första för mig också. :)
  • dinana
    Fru T skrev 2008-09-23 09:34:23 följande:
    Japp tycker allt ni andra som försöker ska ta å plussa snart så ja har nån att "gämföra" me första för dig me va?
    Hoppas här med, men misstänker att jag kanske missat ÄL. Fast tycker det verkar konstigt då. Hade senaste mensen den 5e, så inte kan väl ÄL vara så långt efter som 16 dagar, eller? Tror jag räknar fel från början, för jag antog att ÄL skulle komma senastd en 20e, men nu är jag väldigt osäker.... måste verkligen har varit snurrig i bollen... typiskt... Men hoppas att det tar sig ändå.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Fru T

vi hade knapt sex den här månaden...

ja har använt mig av äl uträknaren här på fl.. that´s it

• Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-09-23 06:46:08 följande:
    Dämit tjejer ja är ju preggo *hoppar å studar upp å ner* (eller ja hade gjort om ja orkat)å inte kan ja sova inte så nu sitter ja i sängen å väntar på frukost på sängen av min underbara make som just kommit hem från jobbe nu ligger två fina bilder i mitt galleri, eller så fina dom kan bli med en skakig hand i ett ljust badrum med en mobilkamera...
    Du ser, STORT GRATTIS!!
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Fru T skrev 2008-09-23 09:41:06 följande:
    vi hade knapt sex den här månaden... ja har använt mig av äl uträknaren här på fl.. that´s it
    Det var samma för oss när Vincent blev till..vi hade sex 4 ggr på hela den månaden! O ändå blev det bebis De andra månaderna hade vi sex jätteofta, men det hände inget..

Är det någon som kan fika på fredag?
    Jag ska till en barnläkare på stan 9.30, det tar väl ca en halvtimme, så antingen kan jag fika på stan vid 10.15 eller hemma hos mig vid 11 tiden.

• JePaLuLi

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-23 09:52:52 följande:

Det var samma för oss när Vincent blev till..vi hade sex 4 ggr på hela den månaden! O ändå blev det bebis De andra månaderna hade vi sex jätteofta, men det hände inget..
    Precis så var det för oss med Lucas. Vi hade lagt ner verkstan för ett tag. Innan var vi som kaniner Sen med den här skrutten hade vi knappt sex alls och jag hade inte ens fått tillbaka mensen. Vad konstigt det kan vara
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-09-23 10:42:34 följande:
    Precis så var det för oss med Lucas. Vi hade lagt ner verkstan för ett tag. Innan var vi som kaniner Sen med den här skrutten hade vi knappt sex alls och jag hade inte ens fått tillbaka mensen. Vad konstigt det kan vara
    så var de här med när vi fick plus på skrutt , sexade nog bara 3 ggr allt som allt denna månad..
    Familjetrollet skrev 2008-09-23 09:34:20 följande:
    vindskyddet blev ju kanonfint.vad fint du har gjort på din presentationssidanu ska jag vila då hela huvudet värker och febern är på väg upp
    tack el de ska ju inte ja säga för de är ju inte ja som har sytt utan skorpan08, ja pressen vart ja nöjd med då kompisen gjort så fina bilder på barnen och skrutt..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • piffan

Är hemma en liten sväng från dagis.
    När vi kom dit förut så talade jag om hur jag upplevde gårdagen och dom höll med mig,dom hade haft det jätterörigt och var stressade så nu tar vi nya tag.Lilleman trivs,han är själv där en stund idag,det va inga problem att lämna honom,han tyckte jag skulle gå
    Så nu är jag glad igen,man ska inte alltid lita på första intrycket

Svar på tråden VI från Linköping