dinana skrev 2008-09-25 08:22:48 följande:
Härligt! Vi hade nehövt ett nyt rum för vi har så mycket saker som inte har någon plats just nu.... allting hamnar ju i vardagsrummet =)Men man får väl vänta ett par år till...
vi skulle behöva en 7 rummare just nu

d besviken jag blev på vinterkläderna jag köpte igår.jag kollade dem snabbt innan köpet.idag när jag kollade ena vintersetet så är det flera hål på knäna

.enligt säljaren så var det fint beg skick!dessa vinterbyxor går ju inte använda då de små hålen går igenom fodret oxå.så 150 kr var ju det inte värt.
får bli till att köpa nya istället.jag kollar alltid varenda mm av kläderna innan jag säljer dem.minsta lilla trasigt så säljer jag dem inte.
Marayah skrev 2008-09-25 08:38:46 följande:
Här har vi just klivit upp... Marko har snällt legat och tittat på Turtles på sin tv sen sambon åkte vid 7,30, jag och filip fick sova en stund till. Men nu blir de till att göra oss klar för dagis och babyöppet.. Filip ska juh få sprutan med idag... Hoppas alla får en trevlig dag..
då får ni ha en bra dag

.här slipar gubben golvet så nu sitter jag instäng i sonens rum.jag funderar på att ta en promenad till centrum,men mina bihålor klarar inte den kalla luften