• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Guardian Angel 07

Familjetrollet: Tidningen heter "Mama" kul å shoppa måste komma hem till er någon dag och se hur ni har det
    Fortfarande sjuk idag? Du kanske har skrivit det redan idag men jag har inte hunnit läsa igenom allt.

• Mammatill4a
    dinana skrev 2008-09-24 19:15:08 följande:
    Så fin din nya vagn är... Fast ingen klår ju min vagn =)
    tack , nej du hade man råd så skulleman ju köpa en sån , de är ju bara för snygga   men som sagt de pengarna finns ju inte..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

japps , här har då alla dött ikväll el:-P hehe så nu ska ja oxå slå mig till ro i soffan innan de blir dags för sängen, imorgon är de ju sovmorgon här då alla 3 barnen börjar kl 9:e

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-09-24 18:47:07 följande:
    Marayah: absolutLovM: ja hoppar nog fikat endå på fredag, hade tänk komma en snabbis, men med 3 barn och sen passa tiden in till stan med , nej de blir för stressigt men en annan dag kommer ja gärna hem till dig..
    Jag har full förståelse för det
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

Fyy, de e inte alls roligt med förylning. Filip har rossel och hosta kvar med. Har haft de i ca 2½ v nu. Ska bli roligt o få se tidningen. Här har de vart fint idag..

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-24 20:12:23 följande:
    Marayah: Skönt att allt är bra med dig själv är jag fortfarande förkyld, en envis sådan :/ Tidningen kommer ut nästa vecka jag har redan fått en liten titt på hur det kommer se ut Har ni haft det bra idag?
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-09-24 20:20:08 följande:
    tack , nej du hade man råd så skulleman ju köpa en sån , de är ju bara för snygga   men som sagt de pengarna finns ju inte..
    Nej, det var likadant för mig, men jag har ju köpt min begagnat så det var inte så farligt! Fick med lite extra: suflett och sittdelar som jag sålde av.

Men men.. det bästa / sämsta är väl att man kan byta en massa saker... och det är ju dyrt.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-24 19:15:08 följande:
    Så fin din nya vagn är... Fast ingen klår ju min vagn =)
    tack för en supertrevlig dag igår.så gulligt molly skrattarGladmina töser frågade direkt när vi skulle träffa er nästa gång

vi fortsatte shoppingrundan med maken igår.så det blev gardiner mm oxå
    golvläggaren som ska vara klar med renoveringen idag har ju inte ens kommit mer än ca 20% av jobbet*SUCK*vi måste kunna möblera v-rummet ikväll då sonen kommer imorrn
    Mammatill4a skrev 2008-09-24 17:03:50 följande:
    HEHE här kommer de en bild på magen v 34+5 finns oxå bilder på vagnen under sånt som ja köpt mm till skrutt tack maria för korten, får dejta nästa v med och ta ett till
    du har en så otroligt söt mage.så igår kunde jag inte motstå att klappa den lite.hoppas du inte tog illa upp att jag klappade din fina mage.jag skulle nog frågat först

här är man ännu förkyld och ont i öron samt halsen.

idag blir inget gjort här hemma.går ju inte ens städa då alla rum är fulla med möbler
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-24 20:13:46 följande:
    Familjetrollet: Tidningen heter "Mama" kul å shoppa måste komma hem till er någon dag och se hur ni har det Fortfarande sjuk idag? Du kanske har skrivit det redan idag men jag har inte hunnit läsa igenom allt.
    du får jättegärna komma hit nån dag när v-rummet är klartGlad.hoppas allt är bra med er
    nu ska vi äta frukost
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-25 07:37:46 följande:
    du har en så otroligt söt mage.så igår kunde jag inte motstå att klappa den lite.hoppas du inte tog illa upp att jag klappade din fina mage.jag skulle nog frågat försthär är man ännu förkyld och ont i öron samt halsen.idag blir inget gjort här hemma.går ju inte ens städa då alla rum är fulla med möbler
    Jag får väl ta å passa på nu medans jag inte har jobb... kan ju nästan varje dag. Tyvärr har man inte så mycket pengar som man kan önska.

Men men... säg bara till.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-25 07:49:53 följande:
    Jag får väl ta å passa på nu medans jag inte har jobb... kan ju nästan varje dag. Tyvärr har man inte så mycket pengar som man kan önska.Men men... säg bara till.
    ja pengar är inget skoj.alt går ju bara till räkningar och mat.men nu har jag fått ihopp en hel del genom mycket som jag har sålt så då fick det bli ett nytt v-rum.
Svar på tråden VI från Linköping