• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-25 07:54:23 följande:
    ja pengar är inget skoj.alt går ju bara till räkningar och mat.men nu har jag fått ihopp en hel del genom mycket som jag har sålt så då fick det bli ett nytt v-rum.
    Härligt! Vi hade nehövt ett nyt rum för vi har så mycket saker som inte har någon plats just nu.... allting hamnar ju i vardagsrummet =)

Men man får väl vänta ett par år till...
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy

goder morgen på eder alla, här var man nästan uppe med tuppen, sonen vaknade klvart över åtta o ville ut o leka med sina katter... trött mamma ska göra massa kaffe..

• dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-25 08:25:33 följande:
    goder morgen på eder alla, här var man nästan uppe med tuppen, sonen vaknade klvart över åtta o ville ut o leka med sina katter... trött mamma ska göra massa kaffe..
    God morgon, här vart man uppe vid halv sju som vanligt.. sambon sticker till jobbet då och dottern vaknar. Så det vankades frukost då, men som vanligt var det bara jag som åt... dottern slängde allt på golvet så till slut så fick hon nappflaskan.

Idag är Molly på dagis till 12. Jag borde verkligen ta tag i jobbsökandet, men vet inte vart jag skall börja... Det är ju så mycket enklare om man visste vart man skulle ta vägen. AMS är ju verkligen ingen hjälp.

Någon som kan tipsa mig om något roligt jobb här ute i Tornby.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-25 08:25:33 följande:
    Kaffe är mums! :D
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-25 08:29:12 följande:
    Kaffe är mums! :D
    ja jätte, hur gick det på tentan??
    dinana skrev 2008-09-25 08:29:12 följande:
    God morgon, här vart man uppe vid halv sju som vanligt.. sambon sticker till jobbet då och dottern vaknar. Så det vankades frukost då, men som vanligt var det bara jag som åt... dottern slängde allt på golvet så till slut så fick hon nappflaskan.Idag är Molly på dagis till 12. Jag borde verkligen ta tag i jobbsökandet, men vet inte vart jag skall börja... Det är ju så mycket enklare om man visste vart man skulle ta vägen. AMS är ju verkligen ingen hjälp. Någon som kan tipsa mig om något roligt jobb här ute i Tornby.
    halv sju??? oh det är ju mitt i natten..
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-25 08:33:42 följande:
    ja jätte, hur gick det på tentan??
    Inte bra alls, den kommerjag får göra igen. :(
    Men så är det ibland!
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-25 08:35:52 följande:
    Inte bra alls, den kommerjag får göra igen. :( Men så är det ibland!
    ja fast det suger...
  • Marayah

Här har vi just klivit upp... Marko har snällt legat och tittat på Turtles på sin tv sen sambon åkte vid 7,30, jag och filip fick sova en stund till. Men nu blir de till att göra oss klar för dagis och babyöppet.. Filip ska juh få sprutan med idag... Hoppas alla får en trevlig dag..

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-09-25 08:38:46 följande:
    Här har vi just klivit upp... Marko har snällt legat och tittat på Turtles på sin tv sen sambon åkte vid 7,30, jag och filip fick sova en stund till. Men nu blir de till att göra oss klar för dagis och babyöppet.. Filip ska juh få sprutan med idag... Hoppas alla får en trevlig dag..
    detsamma detsamma, hoppas det går bra med sprutan..
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-25 08:38:00 följande:
    ja fast det suger...
    Det har du verkligen rätt i!

Men idag ska jag och karlskrället ha en mysdag, lite shopping, laga någon god lunch, ta det lugnt och mysa. Ska bli härligt.
Svar på tråden VI från Linköping