Guardian Angel 07 skrev 2008-09-25 09:33:21 följande:
Godmorgon på er!Vi var också uppe med tuppen idag. Nathalie vaknade 6.30, iofs låg hon och pratade i sängen i 30 minuter så vi tog inte upp henne förens vid 7 så kul å ligga och lyssna på henne I vanliga fall vaknar hon mellan 7-7.30, men igår la vi henne en halvtimme tidigare för hon var så trött. Idag är Peter hemma från jobbet, han har också blivit förkyld så nu är det bara Nathalie som inte varit förkyld. Hoppas hoppas hon klarar sig!Idag ska vi till bvc och kolla upp hennes prickar. Både jag och Peter har varit tveksamma till distriktssköterskans diagnos så vi ringde till bvc. Hon tror inte heller att det är vattkoppor så vi ska dit idag på undersökning. Troligen får läkaren på bvc kolla på henne också, och om de inte vet vad det är så blir det att ta prover :/Firstandhappy: Är du sjuk?
nej inte sjuk, men för ca 1 vecka sen skulle jag stoppa wille i bilstolen o min vänstra axel låste sig och jag fick jätteont, har smörjt med voltarensalva nu hela tiden och det blev väl lite bättre, men sen i förrgår så small det till igen o blev sämre än innan, klarade inte ens av att lyfta wille från skötbordet, så dani får vara hemma med mig o ta hand om william, fick en tid imorgon kl 10 iallafall fast de pratar om att skicka mig direkt till ortoped???