• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

aja, ni får en bild på sen i alla fall.. en "bullet proof crib"
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana

eller varför inte en "bullet proof stroller"
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-25 09:33:21 följande:
    Godmorgon på er!Vi var också uppe med tuppen idag. Nathalie vaknade 6.30, iofs låg hon och pratade i sängen i 30 minuter så vi tog inte upp henne förens vid 7 så kul å ligga och lyssna på henne I vanliga fall vaknar hon mellan 7-7.30, men igår la vi henne en halvtimme tidigare för hon var så trött. Idag är Peter hemma från jobbet, han har också blivit förkyld så nu är det bara Nathalie som inte varit förkyld. Hoppas hoppas hon klarar sig!Idag ska vi till bvc och kolla upp hennes prickar. Både jag och Peter har varit tveksamma till distriktssköterskans diagnos så vi ringde till bvc. Hon tror inte heller att det är vattkoppor så vi ska dit idag på undersökning. Troligen får läkaren på bvc kolla på henne också, och om de inte vet vad det är så blir det att ta prover :/Firstandhappy: Är du sjuk?
    nej inte sjuk, men för ca 1 vecka sen skulle jag stoppa wille i bilstolen o min vänstra axel låste sig och jag fick jätteont, har smörjt med voltarensalva nu hela tiden och det blev väl lite bättre, men sen i förrgår så small det till igen o blev sämre än innan, klarade inte ens av att lyfta wille från skötbordet, så dani får vara hemma med mig o ta hand om william, fick en tid imorgon kl 10 iallafall fast de pratar om att skicka mig direkt till ortoped???
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-09-25 09:51:32 följande:
    morron på er idag mår ja än så länge bra, hade ganska ont i magen tillåfrån igår kväll men det visade sig att det va ett regält toabesök som behövdes I morse vid halv 7 vaknade vi av att det pep in ett sms i mannens mobil, hans dotter åkte in till förlossningen efter 36 (önskar ja kunde skriva dom sifrorna stoora) timmar med värkar... så nu sitter vi å väntar på att få veta om det kommer ut en liten tös eller pöjk haha fatta att ja e gift me en morfar låter ju skitskumt, typ lika skumt som det låter å säga till sig själv att man ska bli mamma..
    vad kul att din make ska bli en ung farfar.en klasskompis till mig fick barn två gånger samtidigt som sin mamma och pappa. så hennes barn och syskon är jämngamla

huga vilken värk jag har i bihålorna.vet knappt vart man ska ta vägen.och inte gör det bättre av att gubben har slipat i evigeheter nu
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-25 09:49:17 följande:
    du får ha en bra dag
    är M iskolan?? tänke om ni var sugna ¨på äpplepaj finns kvar massor tänke opm ni ville kom NU typ
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-25 09:53:01 följande:
    Mammatill4a: tack så mycket, hoppas vi också! Förresten, jag träffade Olivia igår och bad henne hälsa till dig från mig Familjetrollet: Jag tror också det är något hon äter :/ misstänker att det kanske är paprika och/eller tomat. Får se vad hon säger på bvcVad ska ni hitta på idag?
    Tack så hemskt mkt kära du för kläderna gud vad fina dom var.. hoppas ni snart är bättre från era förkylningar och krama om lilla N från mig..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Maria84

Idag har Mama dykt ned i brevlådan så snart ska jag ta och läsa artikeln, bilderna blev ialla fall jättebra!

Nu ska jag fortsätta att underhålla barn.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-09-25 11:40:47 följande:
    Idag har Mama dykt ned i brevlådan så snart ska jag ta och läsa artikeln, bilderna blev ialla fall jättebra! Nu ska jag fortsätta att underhålla barn.
    Åhh vilken lykost du har då, här får man vänta tills nästa vecka
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • kolah

Hejsan!

Har tjuvläst lite i denna tråd men gör nu ett försök i att skriva ngt till er. Är det ok om jag hänger med i tråden förresten?

• Skorpan08

Mammatill4a: Tack för trevligt sällskap och jättegod äppelpaj! Och för dom söta höstskorna till Elin!
    Elin somnade innan jag svängt ut från parkeringen och sover fortfarande!

Guardian Angel 07: Kul att räffa dig oxå. Och tacka för dom fina käderna Elin fick. Krya på er nu!

Svar på tråden VI från Linköping