Marayah skrev 2008-08-28 21:16:44 följande:
Nej då,, länk lederna på vagnen var alldeles för dåliga så vi ska byta dom. Så kanske vagnen blir mer stabil oxå..
okej.du menar nitarna i kryssen eller plasten? som är till gungfunktionen på shassit
nertill.de brukar slitas ut rätt snabbt på dagens vagnar
Hanna S skrev 2008-08-28 18:53:13 följande:
Hejsan! tittar in i denna tråd,23 år inga barn än. men vi hopps på ganska snart.... så nu får man passa sig för kräk sjukan, sucksköt om er,
välkommen hit
Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-28 21:10:40 följande:
Ok, fick du gå på sånt med andra barnet?Vi fick bara gå när jag var gravid med Leo.
mig frågade de inte när jag fick första barnet.men på 90 talet fanns väll inget sådant.med nr 2 o 3 frågade de om vi ville gå.men vi kände att det inte behövdes då vi redan hade barn innan.
Fru T skrev 2008-08-28 19:58:07 följande:
här va det inte livat...ja blöder änn så nu är det 5e dan = mer än vanligt å idag börjar halsen kännas lite tjockare så det blir väll en förkylning snart igen...
blöder du mycket mer än vanligt och har mer värk i magen än vanligt mensvärk?
Firstandhappy skrev 2008-08-28 18:42:00 följande:
usch o fy, detta snor o feber, håller på att bli galen, ända fördelen är att man får äta obegränsat med glass, synd bara att man inte känner någon smak..sen är det stackars lilla mig lite, fick för mig (åter igen) att jag skulle färga håret hemma, den lilla blonda kalluffsen behövde en uppfrächning, köpte en ganska normal neutral blond färg o satte glatt igång!! men ack så lurad, efter 20 min o dusch kommer man ut o är totalt GRÅHÅRIG!!!... ve o fasa, på med keps o ner till stan o köpte ny färg så numera är man röd/´brun eller nåt liknande..hmm bidde inte som jag hade tänkt mig..och tänka sig att det inte ska finnas pack-tejp i någon jädrans vanlig butik, känner inte för att åka land o rike runt för att kunna packa en kartong eller två, tiden går så fort, snart dags att flytta ju.. suck*** har inte tid att vara sjuuuuk, har ju massor att göra..
packtejp har hemköp och maxi mfl