Mammatill4a skrev 2008-08-29 12:10:01 följande:
Lyckost er, här har de inte ens kommit på hembeök och tittat på vårt golv än och inte ugnen heller för den delen..suckanu på morron har man varit iväg till cupolen och tittat in massa barn kläder hihi gissa att man ska dra ditt karl imorgon för då har vi bara alma hemma så ska vi ta en sväng förbi G.linköping oxå och kolla in hantverksmarknaden med..vet nån har inne vart ycke natureservat är?? här i linköping
jag frågade maken igår var det ligger men han har aldrig hört talas om det området.synd att de hade ronja rövardotter så
tidigt.vi hinner inte dit
Mammatill4a skrev 2008-08-29 12:07:29 följande:
hur ser den vätskan ut? aj kom min igår, hihi har packat de första kläderna till skrutt i den och overoll och mössa:-S så nu får den komma när den vill ibland tror ja de är på G med det tränger på neråt så ja knappt an röra mig och faan de må ja säga gör jävulstk on..ingen som vill fika nästa onsdag??
bebben lär fixera sitt duvud rejält nerdåt.sonen låd redo för förlossningen 2 månader innan han föddes.vad kul att väskan kom igår.
här har min näsa börjat rinna o halsen kliar*suck*jag vill verkligen inte bli sjuk igen.