• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Elli80

Hejsan!
    Såg att vår gamla tråd var stängd. Ännu inget nytt om vå ev flytt. Jag håller er uppdaterade...

Må gott alla!

• Apipoulai
    Elli80 skrev 2008-08-27 22:05:14 följande:
    Hejsan!Såg att vår gamla tråd var stängd. Ännu inget nytt om vå ev flytt. Jag håller er uppdaterade...Må gott alla!
    Vart ska du ev. flytta? :)
  • Elli80

Ingen aning ännu. Min sambo jobbar för TietoEnator och ska ev jobba i Linköping på saab. Inget är klart ännu och flyttar vi står företaget för boendet där. Kan väl bli var som helst antar jag...

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-08-27 21:09:17 följande:
    Ja, jag får väl hoppas att jag drömmer om det i natt... vore ju bra i sådana fall, så har man lite hopp kvar.
    ja en annan sitter ju bara o väntar på BIM så man kan testa, men det är lååååångt kvar..
  • Skorpan08

Godmorgon på er allihopa!
    Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort. Första natten på evigheter som jag sovit hela natten igenom. Så skönt!
    Och även Elin sov hela natten, vaknade vid 6 och åt sin välling och somnade sedan om och sover fortfarande.
    Dom stora tjejerna har åkt till skolan och det är alldeles tyst här hemma.

• dinana
    Firstandhappy skrev 2008-08-27 22:56:56 följande:
    ja en annan sitter ju bara o väntar på BIM så man kan testa, men det är lååååångt kvar..
    Ja jag har BIM på tisdag, känns som en evighet tills dess.. men för varje dag som går kommer man ju ett snäpp närmre... Men ju närmre man kommer desto mindre tror jag att jag är gravid. Har testat både på BIM-8 och på BIM-6 och fått negativt... Varför skulle det bli någon skillnad imorgon liksom då det är BIM-4? Humm.. *deprimerande* Fast det hade nog varit ännu mer deprimerande om man struntade i att testa sig och sedan fått minus på BIM och sen mens.. då skulle jag nog bli sängliggandes i ett dygn åtminstone.. nu vet man ju vad som kan vänta en i alla fall.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma

Kollar bara läget om fikat kl. 12 idag? Det blir av fortfarande va?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-08-28 08:25:16 följande:
    Ja jag har BIM på tisdag, känns som en evighet tills dess.. men för varje dag som går kommer man ju ett snäpp närmre... Men ju närmre man kommer desto mindre tror jag att jag är gravid. Har testat både på BIM-8 och på BIM-6 och fått negativt... Varför skulle det bli någon skillnad imorgon liksom då det är BIM-4? Humm.. *deprimerande* Fast det hade nog varit ännu mer deprimerande om man struntade i att testa sig och sedan fått minus på BIM och sen mens.. då skulle jag nog bli sängliggandes i ett dygn åtminstone.. nu vet man ju vad som kan vänta en i alla fall.
    Att du vågar testa så tidigt! Nu senast så visste jag bara att jag var gravid, men fick ändå minus på lördagen. På måndagen visade det plus. Jag håller tummarna för att det bor ett litet pyre i magen
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-28 09:32:17 följande:
    Kollar bara läget om fikat kl. 12 idag? Det blir av fortfarande va?
    Jodå, det har ju jag planerat in så jag hoppas att jag inte blir ensam. Vi ses väl på Claras?
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
Svar på tråden VI från Linköping