• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 21:23:52 följande:
    Vincent sötnos i sin badrock efter ett mysigt bad med mammsenKlicka på bildernaVincent gillar att spegla sig..hihi..Vincent på sitt babygym..
    hihi sika sötisar du har hur goa som helst ju..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-08-29 21:34:33 följande:
    hihi sika sötisar du har hur goa som helst ju..
    Tack
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Föresten, har MammaTillEKNS avreggat sig?

• Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 21:40:32 följande:
    Tack
    Måste ju säga att vincent börjar bli en stor kille nu, hur gammal är han nu? glömmer ju bort att barnen barnen växer sååå fort.. hoppas du har de skönt på din egna tid och pysslar om dig sj riktigt ordentligt även om de är kvällis ..

sj ska man snart hoppa till sängen
  • Mammatill4a

Kunde ju inte låta bli jag heller minsta och största charmtrollen i vår familj

Mammatill4a skrev 2008-08-29 21:43:39 följande:
    Måste ju säga att vincent börjar bli en stor kille nu, hur gammal är han nu? glömmer ju bort att barnen barnen växer sååå fort.. hoppas du har de skönt på din egna tid och pysslar om dig sj riktigt ordentligt även om de är kvällis ..sj ska man snart hoppa till sängen
    Ja, det går ju sååå fort! FÖR fort o speciellt denna gång när man redan har ett barn innan.
    Han är 5 månader nu, blev det i måndags
    Han är så tidigt med allt (eller i alla fall när man jämför hur Leo var), så han känns mycket större än vad han är. Han rullar runt, går nästan upp i krypställning, sitter nästan själv o har en vilja av stål
    Han ska dessutom nästan bara sitta upp hela tiden nu i vagnen, ligga är för små bebisar tycker han Han ligger bara ner när han sover, annars ska han sitta upp i vagnen o se sig omkring.

Ja, jag njuter av lugnet nu, fast jag sitter mest här på FL samtidigt som jag håller på o lägger upp kläder på tradera Fint fredagsnöje..hehe..
    Har en STOR hög med kläder som ska säljas på tradera, det är Vincents alla 62 kläder som har legat ett tag nu..det är ett tag sen han växte ur dem o våra barn behöver inte sakna kläder om vi säger så Båda barnen har så mycket kläder så att lådorna inte knappt går igen, p.g.a deras shopping galna mamma Så nu finns det som sagt var en hel del att göra sig av med..

Mammatill4a: Gud så söta barn

• Firstandhappy

familjetrollet!!

Nej du jag vet med vilket helvete det är att bli mobbad, skulle bli totalt galen om det kom fram att william skulle vara det sen när han kommer upp i skolåldern, tycker du gör helt rät i att "löpa amok".
    nej som sagt mjölby har inte så många affärer, speciellt inte när man ska ha en speciell liten sak som packtejp, tycker ju att varannan affär borde ha det men inte då.. så det fick bli en sväng till city gross, blev ju dock att handla mer saker än bara det så det vart en liten dyr resa..

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 21:41:23 följande:
    Föresten, har MammaTillEKNS avreggat sig?
    verkar inte bättre. finns inte med i min adressbok iallafall, kanske bara byter namn, hoppas väl på det iallafall..
    Firstandhappy skrev 2008-08-29 22:09:08 följande:
    verkar inte bättre. finns inte med i min adressbok iallafall, kanske bara byter namn, hoppas väl på det iallafall..
    Ja, det hoppas jag oxå..så att hon inte försvinner ifrån oss, det vill jag inte!
Svar på tråden VI från Linköping