Mammatill4a skrev 2008-08-29 21:43:39 följande:
Måste ju säga att vincent börjar bli en stor kille nu, hur gammal är han nu? glömmer ju bort att barnen barnen växer sååå fort.. hoppas du har de skönt på din egna tid och pysslar om dig sj riktigt ordentligt även om de är kvällis ..sj ska man snart hoppa till sängen
Ja, det går ju sååå fort! FÖR fort o speciellt denna gång när man redan har ett barn innan.
Han är 5 månader nu, blev det i måndags
Han är så tidigt med allt (eller i alla fall när man jämför hur Leo var), så han känns mycket större än vad han är. Han rullar runt, går nästan upp i krypställning, sitter nästan själv o har en vilja av stål
Han ska dessutom nästan bara sitta upp hela tiden nu i vagnen, ligga är för små bebisar tycker han

Han ligger bara ner när han sover, annars ska han sitta upp i vagnen o se sig omkring.
Ja, jag njuter av lugnet nu, fast jag sitter mest här på FL samtidigt som jag håller på o lägger upp kläder på tradera

Fint fredagsnöje..hehe..
Har en STOR hög med kläder som ska säljas på tradera, det är Vincents alla 62 kläder som har legat ett tag nu..det är ett tag sen han växte ur dem o våra barn behöver inte sakna kläder om vi säger så

Båda barnen har så mycket kläder så att lådorna inte knappt går igen, p.g.a deras shopping galna mamma

Så nu finns det som sagt var en hel del att göra sig av med..