Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 19:33:56 följande:
Mammatill4a: Men då säger vi 11 då Om fler kan då oxå. Just det ja, vi får verkligen ta o tajma in en eftermiddag oxå. Fast jag har det lite svårt då eftersom sambon slutar jobbet vid 17 o då försöker jag ha maten klar tills han kommer hem för annars blir det så sent när vi ska äta eftersom sambon vill hinna leka med barnen oxå o de går o lägger sig vid 19. Men nångång kan jag nog Helgerna har vi så mycket annat på som måste göras, sånt som inte hinns i veckorna, som handla, städa o framför allt klippa gräs o såna saker.
ja tider är svårt att få ihopp.här får man springa runt och hämta barn på olika tider om dagarna.
Mammatill4a skrev 2008-08-29 19:21:04 följande:
nej fan de är inte meningen att barnen ska fara illa i skola, jag har samtal med olivia varje kväll om hur de varit i skolan mm , men för mkt prat kan göra henne lite ledsen oxå då hon saknar sina gamla kompisar så mkt, faan mår urk över de, men de är ju som sagt inte så lätt att komma til någe nytt och vara rätt blyg som hon var i början heller.. hoppas de går över snart annars vet i katten hur ja ska lösa de på bästa sätt..hoppas du får nåt gjort, sj sover alma nu och liam är på G sen blir de mys i soffan med maken och kladdkaka och grädde och sist men inte minst lyssna på skruttshjärtljud tillsammans
nä nu du!då ska du allt äta kladdkaka för mig oxå

.jag minns allt hur blyg O var här i början hon sa inte ett ljuf.numera går hennes mun i ett

.vi frågar oxå stora tösen varje dag hur skolan har varit.
nu får ni alla i tråden ha en bra kväll.här ska man försöka sy lite