• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour

Åh, jag hade också velat vara med och fika. Men jag ska sitta i Vidingsjöskogen hela dagen och titta på ungar som orienterar. En av nackdelar med lärarrollen. Friluftsdagar. ;D

• NorPan 79
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-08 16:20:49 följande:
    9.54 från Landbogatan, 12:an.Vi kan ju mötas ute på bygdegatan vid hörnet så kan vi gå till bussen tillsammans.
    Hej gumman!
    Ville bara säga att kläderna har kommit idag. Vet ju inte ditt nr eller så. Men tänkte på om ni ska fika o du träffar Mia så kan jag ju lämna dem till henne om vi inte kommer på någe bra. Annars tar jag mig en tur till dig när jag har bilen. KraMEN
    ~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
  • Leos och Vincents mamma
    NorPan 79 skrev 2008-10-08 18:29:00 följande:
    Hej gumman!Ville bara säga att kläderna har kommit idag. Vet ju inte ditt nr eller så. Men tänkte på om ni ska fika o du träffar Mia så kan jag ju lämna dem till henne om vi inte kommer på någe bra. Annars tar jag mig en tur till dig när jag har bilen. KraMEN
    Åh, vad kul!! Jippi!!
    Du kan lämna dem till Maria eftersom jag ska dit på fredag, så slipper du åka ända hit
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • NorPan 79
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-08 18:44:44 följande:
    Åh, vad kul!! Jippi!! Du kan lämna dem till Maria eftersom jag ska dit på fredag, så slipper du åka ända hit
    Åhh kanoners.. då får du dem då Skrattande
    ~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-08 15:28:45 följande:
    kan inte nån komma hit å baka en smarrig kladdkaka till mig typ NYSS ligger i soffan å tycker synd om mig själv å är grymt sugen på kladdkaka å mjälk
    Gjorde faktiskt en kladdkaka i samma veva som du skickade det inlägget.. synd att jag missade det... Är inte alls sugen på kladdkaka här. Det var kul så länge jag gjorde den. Men när den väl var klar så vart jag inte alls sugen... står i kylskåpet och väntar på att ätas upp just nu.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana

Om någon har lust att fika på fredag så skulle vi ju kunna fika på stan. Jag skall vara på Kvinnohälsan vid 12:30. Vet dock inte hur lång tid jag skall vara där. Men man kanske kan fika innan dess, eller någon gång efter.. Borde ju inte ta mer än en timme i alla fall.. kanske 30 minuter...

• thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-08 18:53:34 följande:
    Om någon har lust att fika på fredag så skulle vi ju kunna fika på stan. Jag skall vara på Kvinnohälsan vid 12:30. Vet dock inte hur lång tid jag skall vara där. Men man kanske kan fika innan dess, eller någon gång efter.. Borde ju inte ta mer än en timme i alla fall.. kanske 30 minuter...
    Efter skulle jag kanske kunna fika.
    Är inte säker på när vi kommer ifrån Vidingsjö. Men om jag är färdig fikar jag gärna!
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-08 18:55:59 följande:
    Efter skulle jag kanske kunna fika. Är inte säker på när vi kommer ifrån Vidingsjö. Men om jag är färdig fikar jag gärna!
    Det vore ju jätteskoj! INboxar mitt mobilnummer så kan vi ju höras av.
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-08 18:57:58 följande:
    Det vore ju jätteskoj! INboxar mitt mobilnummer så kan vi ju höras av.
    Ja! Jag hör av mig när jag tar mig ifrån Vidingsjö och hör om det fortfarande vankas en fika!
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2008-10-08 12:46:32 följande:
    fast nigeriamailen är ju skoj! Alltid nån bra ihopsnyftat historia och så vill dom låna pengar!!! Racka inte ner på dom!!
    samma visa och bara olika namn,har fått många nigeriamail genom eniro och tradera.en del är fulla med jesus och gud hit och dit*suck*tror de verkligen att de kan lura folkSkrattande
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-08 13:50:21 följande:
    Leo har fortfarande ingen feber idag, så antagligen får han gå till dagis imorgon.Nån som vill träffas på stan eller hemma hos nån på fredag o ta en fika?
    beror på villken tid.kan bara efter kl 16.

är det ingen som vill ta en fika i helgen?jag kan inte komma på förmiddagarsfika då jag har dagis och skoltider varje dag.är det bara jag som kan fika på helger och senare eftermiddagar?

hoppas alla har haft en bra dag.här har man knappt suttit vid datorn då handlederna värker så mycket.den högra är värst och värker hela tiden samt strålar ut i fingrar och underarmen
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden VI från Linköping