• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08

Jag tvättar med idag. Skulle åkt på babymassage men Elin var trött och ville ta en sov-dag idag. Så det får bli en promenad i höstsolen i em istället.

• Marayah

Det dumma e att man har vant sig sj med att alltid ha något att göra, så när man inte har nått så blir man så oerhört rastlös...

Skorpan08 skrev 2008-10-08 11:15:35 följande:
    Jag tvättar med idag. Skulle åkt på babymassage men Elin var trött och ville ta en sov-dag idag. Så det får bli en promenad i höstsolen i em istället.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T

Gomorron tjejer.

I natt fick ja köra upp mannen till akuten.
    Han har en längre tid haft jätte ont av njursten och gallsten men sjukvården har bara ordinerat värktabletter och avvaktat. Två gånger tidigare har han fått åka till akuten varav en gång va med ambulans.
    I natt släppte jag bara av honom, såg att han fick komma in å åkte sen hem å la mig i sängen, inte för att ja kunde sova men ja mår hällre illa hemma än i ett vitt kallt rum..
    Den här gången har han fått ont i båda sidor och läkarn konstatera att det blivit en infektion i kroppen så han är nu inlaggd, har fått en morfinspruta i magen å antibiotika via dropp å för en stund sen så gjorde dom UL på honom...

så nu väntar vi bara på svar OCH handling.....

å ja då... mår sjukt illa å sover mig igenom dagarna...

Åh vad jag längtar
  • Guardian Angel 07

God förmiddag!

Hoppas allt är bra med er! Själv fick maken komma hem i måndags och nu har han börjat jobba han får bara tänka på att inte lyfta tungt! Nu ligger snuttan och sover. Hon somnade redan strax före 20 igår. Då hade hon varit vaken sen kl.14 sen sov hon till 06.50 imorse. Sen ungefär ett par veckor tillbaka så sover hon bara två pass på dagen

Igår var jag till frissan och klippte mig och tonade håret färgade även ögonfransarna och ögonbrynen de sa att jag ser ut som en helt annan Catharina

Igår fick jag även ett mail av hon som intervjuade mig. Tydligen så är CORREN intresserad av att intervjua mig Spännande!

I eftermiddag ska vi hem till en kompis och deras två döttrar vad ska ni hitta på idag?

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-08 11:23:53 följande:
    Gomorron tjejer.I natt fick ja köra upp mannen till akuten.Han har en längre tid haft jätte ont av njursten och gallsten men sjukvården har bara ordinerat värktabletter och avvaktat. Två gånger tidigare har han fått åka till akuten varav en gång va med ambulans.I natt släppte jag bara av honom, såg att han fick komma in å åkte sen hem å la mig i sängen, inte för att ja kunde sova men ja mår hällre illa hemma än i ett vitt kallt rum..Den här gången har han fått ont i båda sidor och läkarn konstatera att det blivit en infektion i kroppen så han är nu inlaggd, har fått en morfinspruta i magen å antibiotika via dropp å för en stund sen så gjorde dom UL på honom...så nu väntar vi bara på svar OCH handling.....å ja då... mår sjukt illa å sover mig igenom dagarna...
    aj det lät inte skoj.då får ni krya på er rejält
    Marayah skrev 2008-10-08 11:19:47 följande:
    Det dumma e att man har vant sig sj med att alltid ha något att göra, så när man inte har nått så blir man så oerhört rastlös...
    det där känner jag igen till 100%.man blir galen av att inte ha nått att göra ibland.idag ska jag ev till stan eller tornby och kolla vinterkängor åt stora tösen.det har ju blivit kalla dagarn nu.

strax ska jag gå långpromenaden och sen hem och sen till centrum
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2008-10-08 11:10:25 följande:
    Japp, jag ska hälsa från dig. Vi kanske ser dig också då Det var nåt mail om att de skulle lägga ner msn och att man var tvungen att skicka mailet vidare till 18 personer. Men jag har fått sånt förr och brukar inte ta det på allvar.
    Öppna inte sånna mail, dom innehåller till 99% säkerhet nåt virus, eller så skickar de vidare sig själv till hela din kontaktbok.
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2008-10-08 09:46:57 följande:
    det mailaet har jag inte fått.vad stod det då?ska de lägga ner hotmail oxå?finns ju inga andra bra mail.spray är uselt.
    För övrigt måste jag säga att gmail slår de flesta andra webmailklienter..
  • Skorpan08

Guardian Angel 07 skrev 2008-10-08 11:30:00 följande:

God förmiddag!
    Hoppas allt är bra med er! Själv fick maken komma hem i måndags och nu har han börjat jobba han får bara tänka på att inte lyfta tungt! Nu ligger snuttan och sover. Hon somnade redan strax före 20 igår. Då hade hon varit vaken sen kl.14 sen sov hon till 06.50 imorse. Sen ungefär ett par veckor tillbaka så sover hon bara två pass på dagen
    Igår var jag till frissan och klippte mig och tonade håret färgade även ögonfransarna och ögonbrynen de sa att jag ser ut som en helt annan Catharina
    Igår fick jag även ett mail av hon som intervjuade mig. Tydligen så är CORREN intresserad av att intervjua mig Spännande!
    I eftermiddag ska vi hem till en kompis och deras två döttrar vad ska ni hitta på idag?
    Ska bli jättekul att se den nya Catharina!
    Spännande med Corren.
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2008-10-08 11:40:22 följande:
    Öppna inte sånna mail, dom innehåller till 99% säkerhet nåt virus, eller så skickar de vidare sig själv till hela din kontaktbok.
    Ja jag misstänkte att det var nåt sånt
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-08 11:30:00 följande:
    God förmiddag!Hoppas allt är bra med er! Själv fick maken komma hem i måndags och nu har han börjat jobba han får bara tänka på att inte lyfta tungt! Nu ligger snuttan och sover. Hon somnade redan strax före 20 igår. Då hade hon varit vaken sen kl.14 sen sov hon till 06.50 imorse. Sen ungefär ett par veckor tillbaka så sover hon bara två pass på dagen Igår var jag till frissan och klippte mig och tonade håret färgade även ögonfransarna och ögonbrynen de sa att jag ser ut som en helt annan Catharina Igår fick jag även ett mail av hon som intervjuade mig. Tydligen så är CORREN intresserad av att intervjua mig Spännande!I eftermiddag ska vi hem till en kompis och deras två döttrar vad ska ni hitta på idag?
    serc fram emot att träffa dig gumman, tiden går för fort..
Svar på tråden VI från Linköping