• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-10-08 20:00:31 följande:
    beror på villken tid.kan bara efter kl 16.är det ingen som vill ta en fika i helgen?jag kan inte komma på förmiddagarsfika då jag har dagis och skoltider varje dag.är det bara jag som kan fika på helger och senare eftermiddagar?hoppas alla har haft en bra dag.här har man knappt suttit vid datorn då handlederna värker så mycket.den högra är värst och värker hela tiden samt strålar ut i fingrar och underarmen
    Jag kan på helgerna ibland, kunde ju i söndags, men då var det bara tre som kunde komma.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • JePaLuLi

Jag kan på helgerna, men int just denna helgen. Då kommer pappa och kollar hur vi har det samt firar min födelsedag som avr igår

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-10-08 20:55:43 följande:
    Jag kan på helgerna, men int just denna helgen. Då kommer pappa och kollar hur vi har det samt firar min födelsedag som avr igår
    Grattis i efterskott!
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-08 18:53:34 följande:
    Om någon har lust att fika på fredag så skulle vi ju kunna fika på stan. Jag skall vara på Kvinnohälsan vid 12:30. Vet dock inte hur lång tid jag skall vara där. Men man kanske kan fika innan dess, eller någon gång efter.. Borde ju inte ta mer än en timme i alla fall.. kanske 30 minuter...
    Vilken fusk att du fick en tid innan mig, är det infomöte så är det 30 min som gäller för det va vad dom sa till mig...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Mannen min är hemma nu och dom diagnoserna han tidigare fått stämmer inte eller jo han har lite småstenar i njuren men inte en ända sten i gallan som mår hur bra som hällst(så man kan ju undra hur dom kom fram till det förra gången).
    Däremot hittade dom en tumör på njuren vid ultraljudet så han kommer få operera bort troligtvis hela ena njuren. Om 2-3 veckor ska dom sätta igång och då börjar dom med siktröntgen för att se så det inte finns mer och sen efter det ska det bokas tid för operation och han ska få gå på samtal...

Åh vad jag längtar
  • Marayah

Grattis i efterskott. Hade du trevligt hos Malin??

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-08 21:23:02 följande:
    Vilken fusk att du fick en tid innan mig, är det infomöte så är det 30 min som gäller för det va vad dom sa till mig...
    Ja, de sa det till mig också. Men skall ju även fixa en tid för VUL och läkarbesök så det kan ju ta längre tid. För hoppninsgvis så går det ju rätt fort.

Idag har jag inte känt av några direkta gravidsymptom. Lite avundssjuk på dig Linda.
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-08 21:44:42 följande:
    Ja, de sa det till mig också. Men skall ju även fixa en tid för VUL och läkarbesök så det kan ju ta längre tid. För hoppninsgvis så går det ju rätt fort. Idag har jag inte känt av några direkta gravidsymptom. Lite avundssjuk på dig Linda.
    Nej snälla va inte det för ja kan säga att ja är grymt glad att jag inte har nå jobb nu för allt annat än liggande läge är grymt jobbigt å att ducha är ett helvete då ja spyr så fort ja lyfter lite på huvet
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-08 21:48:44 följande:
    Nej snälla va inte det för ja kan säga att ja är grymt glad att jag inte har nå jobb nu för allt annat än liggande läge är grymt jobbigt å att ducha är ett helvete då ja spyr så fort ja lyfter lite på huvet
    Jag känner tvärtom. Jag önskar att jag hade ett jobb, för då skulle man kunna hålla tankarna på något annat hela dagarna.
  • Leos och Vincents mamma
    Grattis i efterskott
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping