• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2008-10-09 15:12:08 följande:
    oh!! hur dags har de öppet idag??
    Dom har öppet 17-19 idag.
  • Firstandhappy

ligger de kvar bortanför scan som de gjorde förr i tiden??

• Firstandhappy

nej det gjorde det ju inte, ser ut på kartan att ligga bakom ikea o allt annat..

• Firstandhappy

eller nja, på annan karta ser det ut att ligga på samma ställe, nja får väl se om man orkar ta sig dit, kan ju alltid kolla lite kanske..

• dinana

Jag vart allt för lat för att ta mig dit idag.. Det var kanske bra det i och för sig för jag har ju inga pengar på kontot. .. 

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Marayah

Kom på en sak.. Vilken tid ska du vara på glukosbelastningen??? Du kan juh komma efter den e klar om du vill med juh. Vi lär juh sitta o surra ett bra tag. Marko ska hämtas kl 14!!

JePaLuLi skrev 2008-10-09 15:44:01 följande:
    Visst är de söta Alma är en kopia av mor sin
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

.. ja eller om du vill fika, så kan du ju hänga på mig nere på stan =) vet i och för sig inte när jag är klar på kvinnohälsan, men skall träffa abcde vid 14, och kanske thelifesaviour också... ett litet trevligt gäng =) *ler*

• JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-10-09 17:19:43 följande:
    Kom på en sak.. Vilken tid ska du vara på glukosbelastningen??? Du kan juh komma efter den e klar om du vill med juh. Vi lär juh sitta o surra ett bra tag. Marko ska hämtas kl 14!!
    Jag ska vara där 8,15 och så skulle det hålla på till 10,30. Sen skulle vi visst prata om förra förlossningen så jag vet inte hur lång tid det tar. Svärmor ska ha Lucas, men om hon inte har några planer på att stanna kvar här efteråt så kommer jag gärna
    dinana skrev 2008-10-09 17:44:03 följande:
    .. ja eller om du vill fika, så kan du ju hänga på mig nere på stan =) vet i och för sig inte när jag är klar på kvinnohälsan, men skall träffa abcde vid 14, och kanske thelifesaviour också... ett litet trevligt gäng =) *ler*
    Åh det vore ju trevligt det också. Nu får jag beslutsångest
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah

Men vill du heldre fika på stan med de gänget så e de lugnt. Gör vad du mest känner för så blir de nog bäst.

JePaLuLi skrev 2008-10-09 17:51:38 följande:
    Åh det vore ju trevligt det också. Nu får jag beslutsångest
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-09 18:37:56 följande:
    Men vill du heldre fika på stan med de gänget så e de lugnt. Gör vad du mest känner för så blir de nog bäst.
    Ja, eller så kan hon ju hänga med dig...

Jag vet ju inte när jag är klar riktigt.. och thelifesaviour vet ju inte ens om hon kan då... men jag får väl ringa runt å se om det är någon som kan när jag är klar.
Svar på tråden VI från Linköping