• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08
    Maria84 skrev 2008-10-08 08:32:18 följande:
    Jag kommer in på min hotmail.
    Jag med.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-08 08:29:59 följande:
    god morgon allesammans.är det fler som inte kommer in på sin hotmail?här är datorn så seeeeeeeeeg och nu kommer man inte in på hotmailen heller*suck*msn messenger funkar.vad ska ni hitta på idag?här ska jag ta det lugnt.ska strax väcka lillan som får sovvorgon idag.blev inte så mycket sömn i natt varken för henne eller mig
    Jag har gmail =)
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-10-07 23:18:01 följande:
    och så var ens internet igång, eller ja det har ju vart det ett tag nu men äntligen fick man upp dass kraftwärk till computor...Hoppas alla haft det bra!!
    Å vad kul
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-10-08 06:43:52 följande:
    Igår, en hemsk dag! Usch!leo och vincents mamma, jag hoppas verkligen leo kryar på sig!dinana, posttanter är inte bra, tycker att delar ut fel saker mest hela tiden.. firstandhappy, woho, känns allt bra med flytten?
    Han är bättre idag, än så länge i alla fall, men får vara hemma från dagis idag o vila upp sig lite.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • JePaLuLi

Jag kommer också in på hotmail.
    Är det nån mer som har fått det där mailet att de ska stänga ner msn?

Jag ska träffa Malin (mammatill4a) idag om hon mår bra. Hon hade en hel del sammandragningar igår och bebben är fixerad så vi får väl se när den vill titta ut

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Igår, en hemsk dag! Usch!leo och vincents mamma, jag hoppas verkligen leo kryar på sig!dinana, posttanter är inte bra, tycker att delar ut fel saker mest hela tiden.. firstandhappy, woho, känns allt bra med flytten?
    Ja, idag hoppas jag verkligen att hon har paket med sig till mig idag annars blir jag sur!  Apropå paket. Vad tycker ni om att de lämnar paket jämte brevlådan egentligen (så att vem som helst kan se dem).

Fast i och för sig så är jag lite emot att brevlådorna är så lättillgänliga för vem som helst att gå och rota i.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-08 09:23:57 följande:
    Ja, idag hoppas jag verkligen att hon har paket med sig till mig idag annars blir jag sur!  Apropå paket. Vad tycker ni om att de lämnar paket jämte brevlådan egentligen (så att vem som helst kan se dem). Fast i och för sig så är jag lite emot att brevlådorna är så lättillgänliga för vem som helst att gå och rota i.
    uselt.då kan ju vem som helst stjäla paketet.här har vi bara brevinkast i dörren.har ni inte så att ni kan sätta hänglås på brevlådan.det fanns det förr på skattegården när jag var liten
    JePaLuLi skrev 2008-10-08 09:19:44 följande:
    Jag kommer också in på hotmail.Är det nån mer som har fått det där mailet att de ska stänga ner msn?Jag ska träffa Malin (mammatill4a) idag om hon mår bra. Hon hade en hel del sammandragningar igår och bebben är fixerad så vi får väl se när den vill titta ut
    Då får du hälsa malin från hennes granne
    Maria84 skrev 2008-10-08 08:32:18 följande:
    Jag kommer in på min hotmail.
    jag kom in till slut.com hem krånglar igen.så interneten är så långsam att man blir skogstokigSkrattande

här ska man strax ta och se reprisen av VBÅ
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-08 09:19:44 följande:
    Jag kommer också in på hotmail.Är det nån mer som har fått det där mailet att de ska stänga ner msn?Jag ska träffa Malin (mammatill4a) idag om hon mår bra. Hon hade en hel del sammandragningar igår och bebben är fixerad så vi får väl se när den vill titta ut
    det mailaet har jag inte fått.vad stod det då?ska de lägga ner hotmail oxå?finns ju inga andra bra mail.spray är uselt.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-08 09:45:19 följande:
    jag kom in till slut.com hem krånglar igen.så interneten är så långsam att man blir skogstokighär ska man strax ta och se reprisen av VBÅ
    Humm, nej det tror jag inte man kan.. finns inget att fästa i i alla fall. Men om inte brevbäraren kan lägga saker i lådan kommer de ju lägga allt bredvid istället. Min sambo vart lite sur för att de lagt hans nya fina väska som ha beställt på dörrmattan.
  • Firstandhappy
    ja det känns jättebra, nu ska bara alla saker in på sin plats så man kan börja bo med men det kan vara lättare sagt med William som inte alls är på humör för att mamma ska vara tråkig och packa upp..
    Hoppas du får en bättre dag idag, själva tog vi sovmorgon till 09,30 och låg sen o mysde hela familjen i sängen till kl 10.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-08 09:06:52 följande:
    Å vad kul
    ja nu jävlar är man på G... får följa med på det där mammafikat som du pratade om någon dag sen när jag inte har 189736487321640983267 kartonger att pyssla med..
Svar på tråden VI från Linköping