• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-09 09:32:30 följande:
    Måste ju visa upp sötnosarna
    så sötaGlad.de ser nästan jämngamla ut.nu ska jag snart hänga upp tvätt.ni får ha en bra dag så länge
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2008-10-09 11:40:10 följande:
    så söta.de ser nästan jämngamla ut.nu ska jag snart hänga upp tvätt.ni får ha en bra dag så länge
    Tack
    Ja han ser stor ut min lilla prins. Alla säger att han ser äldre ut, men det är nog för att han har så mycket hår.

Detsamma, själv väntar jag på nån gubbe som ska fixa diskmaskinen. Kul när man köpt en ny maskin och den inte funkar
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-09 12:33:54 följande:
    Tack Ja han ser stor ut min lilla prins. Alla säger att han ser äldre ut, men det är nog för att han har så mycket hår.Detsamma, själv väntar jag på nån gubbe som ska fixa diskmaskinen. Kul när man köpt en ny maskin och den inte funkar
    fy vad trist.man räknar ju med att nya saker ska fungera.här ska man snart bege sig ut på långpromenad och till centrum.i eftermiddag blir det ev hjärta till hjärta om gubben vill åka dit
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-09 12:46:46 följande:
    fy vad trist.man räknar ju med att nya saker ska fungera.här ska man snart bege sig ut på långpromenad och till centrum.i eftermiddag blir det ev hjärta till hjärta om gubben vill åka dit
    Åh, jag funderade och på det.. men vet inte om jag orkar... tänkte jag skulle vara duktig och gå bort.. men då blir väl sambon sur om det inte finns mat färdig till han kommer hem.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Marayah

HUUUR söta var dom inte då på en skala..

JePaLuLi skrev 2008-10-09 09:32:30 följande:
    Måste ju visa upp sötnosarna
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-10-09 14:10:54 följande:
    HUUUR söta var dom inte då på en skala..
    Tack!
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-10-09 12:46:46 följande:
    oh!! hur dags har de öppet idag??
  • Maria84

Jisses, nog för att det brukar bli åtgång på de katter vi har till salu men inte trodde jag att det skulle bli likadant den här gången eftersom båda är helsvarta. Men jag la ut annonsen för några timmar sen och det är flera som har ringt och mailat. Några kan vi ta bort direkt men det finns några som är intressanta. Och så hinner det ju bli fler som hör av sig.

Här är det rätt lugnt idag. Håller på och rensar bland papper och annat lite. Det behövs!
    Måste till Ikea och Biltema nån dag snart och inhandla lite mer förvaringsgrejer så det blir lite mer ordning på saker och ting.

Jennyopatik - vad söta de är! Och Alma är ju inte ett dugg lik Malin eller så
    Och vad stor Lucas ser ut

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2008-10-09 15:27:02 följande:
    Jisses, nog för att det brukar bli åtgång på de katter vi har till salu men inte trodde jag att det skulle bli likadant den här gången eftersom båda är helsvarta. Men jag la ut annonsen för några timmar sen och det är flera som har ringt och mailat. Några kan vi ta bort direkt men det finns några som är intressanta. Och så hinner det ju bli fler som hör av sig. Här är det rätt lugnt idag. Håller på och rensar bland papper och annat lite. Det behövs! Måste till Ikea och Biltema nån dag snart och inhandla lite mer förvaringsgrejer så det blir lite mer ordning på saker och ting. Jennyopatik - vad söta de är! Och Alma är ju inte ett dugg lik Malin eller så Och vad stor Lucas ser ut
    mmm mig med behöver åka o handla förvaringsaker..
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2008-10-09 15:27:02 följande:
    Jisses, nog för att det brukar bli åtgång på de katter vi har till salu men inte trodde jag att det skulle bli likadant den här gången eftersom båda är helsvarta. Men jag la ut annonsen för några timmar sen och det är flera som har ringt och mailat. Några kan vi ta bort direkt men det finns några som är intressanta. Och så hinner det ju bli fler som hör av sig. Här är det rätt lugnt idag. Håller på och rensar bland papper och annat lite. Det behövs! Måste till Ikea och Biltema nån dag snart och inhandla lite mer förvaringsgrejer så det blir lite mer ordning på saker och ting. Jennyopatik - vad söta de är! Och Alma är ju inte ett dugg lik Malin eller så Och vad stor Lucas ser ut
    Visst är de söta Alma är en kopia av mor sin
Svar på tråden VI från Linköping