• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-10-08 21:26:59 följande:
    Mannen min är hemma nu och dom diagnoserna han tidigare fått stämmer inte eller jo han har lite småstenar i njuren men inte en ända sten i gallan som mår hur bra som hällst(så man kan ju undra hur dom kom fram till det förra gången).Däremot hittade dom en tumör på njuren vid ultraljudet så han kommer få operera bort troligtvis hela ena njuren. Om 2-3 veckor ska dom sätta igång och då börjar dom med siktröntgen för att se så det inte finns mer och sen efter det ska det bokas tid för operation och han ska få gå på samtal...
    Nä, usch så jobbigt
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-08 20:55:43 följande:
    Jag kan på helgerna, men int just denna helgen. Då kommer pappa och kollar hur vi har det samt firar min födelsedag som avr igår
    Grattis i efterskott
    Mannen min är hemma nu och dom diagnoserna han tidigare fått stämmer inte eller jo han har lite småstenar i njuren men inte en ända sten i gallan som mår hur bra som hällst(så man kan ju undra hur dom kom fram till det förra gången).Däremot hittade dom en tumör på njuren vid ultraljudet så han kommer få operera bort troligtvis hela ena njuren. Om 2-3 veckor ska dom sätta igång och då börjar dom med siktröntgen för att se så det inte finns mer och sen efter det ska det bokas tid för operation och han ska få gå på samtal...
    ush vad tragiskt.många styrkekramar till er.hoppas ditt illamående och kräkningar ger sig.vet hur det är att vara gravid.vissa har inga symtom när de är gravida andra får alla jobbiga grav.symtom
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-08 21:44:42 följande:
    Ja, de sa det till mig också. Men skall ju även fixa en tid för VUL och läkarbesök så det kan ju ta längre tid. För hoppninsgvis så går det ju rätt fort. Idag har jag inte känt av några direkta gravidsymptom. Lite avundssjuk på dig Linda.
    skoj med vul och ul.igår fick jag se en vul bild som min kompis hade tagit igår.hon är inte långt gången ännu.men det är kul att se stolta gravida som visar upp sina vul/ul bilder,för glädjen lyser verkligen hos dem.

jag brukar kolla på mina vul/ul bilder och minnas hur glad man var över sitt mirakel som man hade inom sig
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2008-10-08 20:55:43 följande:
    Jag kan på helgerna, men int just denna helgen. Då kommer pappa och kollar hur vi har det samt firar min födelsedag som avr igår
    Grattis i efterskott!
  • Skorpan08
    Men fy vad jobbigt för er. Tur att dom upptäckte vad som var fel iaf så dom kan göra något åt det.
    Hoppas du mår bättre snart med.
  • Familjetrollet

god morgon i regnet.här har man lyckats att sova nästan en hel natt.hoppas ni andra mår bra.

vad ska ni hitta på idag?här ska jag ta det lugnt.

Familjetrollet skrev 2008-10-09 08:20:56 följande:
    god morgon i regnet.här har man lyckats att sova nästan en hel natt.hoppas ni andra mår bra.vad ska ni hitta på idag?här ska jag ta det lugnt.
    Jag har precis lämnat Leo på dagis. Snart ska jag iväg till en kompis.
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-08 21:16:09 följande:
    Grattis i efterskott!
    Skorpan08 skrev 2008-10-09 06:54:11 följande:
    Grattis i efterskott!
    Familjetrollet skrev 2008-10-08 22:58:54 följande:
    ush vad tragiskt.många styrkekramar till er.hoppas ditt illamående och kräkningar ger sig.vet hur det är att vara gravid.vissa har inga symtom när de är gravida andra får alla jobbiga grav.symtom
    Marayah skrev 2008-10-08 21:28:01 följande:
    Grattis i efterskott. Hade du trevligt hos Malin??
    Tack så mycket. Vad gulliga ni är

Ja, vi hade mycket trevligt. Lucas och Alma var så söta när de lekte tillsammans. Lucas skrattade åt allt Alma gjorde
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Måste ju visa upp sötnosarna

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥

Nu finns det lite nya bilder i mitt galleri, i mapparna Leo o Vincent.

Svar på tråden VI från Linköping