• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet

man kan verkligen undra vad de tänker med.aldrig att vi skulle göra så mot barnens kompisar.man har ju ett ansvar när man har barns kompisar hos sig.sen ska ju barnen komma hem säkert oxå.

de skulle äta kvällsmat så de körde helt enkelt ut våran tös.men hur svårt kan det vara att ringa oss då?tösen hade med tlf nr till oss.de kunde ju följt med tösen hem.vi kommer aldrig göra så mot våra barns kompisar.vi följer ju med en kompis hem när det är mörkt.den kompisen bor ca 20-30 m bort snett över gården

tösen kommer aldrig mer få gå dit.de har ju bevisat att de behandlar sitt barn kompisar dåligt.vår tös sov dåligt i natt hon drömde om det som skedde igår.så idag har hon ont i magen villket man kan förstå.

NorPan 79 skrev 2008-10-09 21:00:26 följande:
    Usch fy fan.. finns det folk/föräldrar som gör så.. tack o lov att det inte hände eran tös någe. Hoppas att man själv slipper uppleva detta någon gång.. Kram på er alla i tråden..
    ja det var verkligen tur.det finns ju galningar överallt ute.
    Cacan skrev 2008-10-09 21:48:08 följande:
    hello! nu sitter jag i soffan med ett glas vin i andra handen o firar lillstumpans ettårs dag! har haft folk här hela dagen mammor o barn o släkten! skönt o koppla av i soffan! vill bara kolla så jag inte missat, kommer nån på mammaträningen imorn??
    då får man säga grattis i efterskott till lillan

ni får ha en bra dag.här ska jag rensa ur det sista i garderoben och ta fram höst/vinterkläderna
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Firstandhappy

snart dags för fika, tjohoo, tänka sig att jag kan vara med, ska klä på mr om en stund (evighetsprojekt) och sen åka o hämta Becka... *lyckliga lilla jag idag då*

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-10-10 09:34:01 följande:
    snart dags för fika, tjohoo, tänka sig att jag kan vara med, ska klä på mr om en stund (evighetsprojekt) och sen åka o hämta Becka... *lyckliga lilla jag idag då*
    skoj med fika.hade gärna följt med.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Marayah

Tack för JÄTTE trevligt sällskap idag. Nu ska ja käka lite sen lunch och sen se om ja hinner med lite av tvätten.

Marko 031103, Filip 080621
  • Maria84

Kul med fika. Får försöka haka på nån gång.

Här har jag städat under fm, bäst att passa på medans lilleman sover. Och han verkar sova i evigheter idag!! Han somnade vid 10 och sover fortfarande!

Sitter och fixar med kattkontrakten och lite sånt just nu. Ska väl fortsätta att städa av lite senare.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-10-10 13:23:31 följande:
    Tack för JÄTTE trevligt sällskap idag. Nu ska ja käka lite sen lunch och sen se om ja hinner med lite av tvätten.
    tack själv, det får vi göra om snart...
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-10-10 13:23:31 följande:
    Tack själv Var jättetrevligt
    O kul att få ett ansikte till dig Skorpan

Nu har Vincent fått lite mat o nu ska vi byta bajsblöja o sen ska vi till dagis o hämta Leo.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Skorpan08

Tack tjejer för en trevlig fm och god fika!
    Jag är nu hemkommen efter att ha hämtat Ida med kompis i skolan. Elin sover fortfarande! Jag tror knappt det är sant.

• Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-10-10 13:54:47 följande:
    Tack tjejer för en trevlig fm och god fika!Jag är nu hemkommen efter att ha hämtat Ida med kompis i skolan. Elin sover fortfarande! Jag tror knappt det är sant.
    ja jag har stoppat william i säng med o ska försöka sova en stund med honom, han är makalöst trött nu, bra för de små liven att leka av sig lite o bita i varandras tår.
  • Marayah

Fick till värsta fin bilden på din prins.  Fina på dom andra två med.

Firstandhappy skrev 2008-10-10 14:02:00 följande:
    ja jag har stoppat william i säng med o ska försöka sova en stund med honom, han är makalöst trött nu, bra för de små liven att leka av sig lite o bita i varandras tår.
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping