man kan verkligen undra vad de tänker med.aldrig att vi skulle göra så mot barnens kompisar.man har ju ett ansvar när man har barns kompisar hos sig.sen ska ju barnen komma hem säkert oxå.
de skulle äta kvällsmat så de körde helt enkelt ut våran tös.men hur svårt kan det vara att ringa oss då?tösen hade med tlf nr till oss.de kunde ju följt med tösen hem.vi kommer aldrig göra så mot våra barns kompisar.vi följer ju med en kompis hem när det är mörkt.den kompisen bor ca 20-30 m bort snett över gården
tösen kommer aldrig mer få gå dit.de har ju bevisat att de behandlar sitt barn kompisar dåligt.vår tös sov dåligt i natt hon drömde om det som skedde igår.så idag har hon ont i magen villket man kan förstå.
NorPan 79 skrev 2008-10-09 21:00:26 följande:
Usch fy fan.. finns det folk/föräldrar som gör så.. tack o lov att det inte hände eran tös någe. Hoppas att man själv slipper uppleva detta någon gång.. Kram på er alla i tråden..
ja det var verkligen tur.det finns ju galningar överallt ute.
Cacan skrev 2008-10-09 21:48:08 följande:
hello! nu sitter jag i soffan med ett glas vin i andra handen o firar lillstumpans ettårs dag! har haft folk här hela dagen mammor o barn o släkten! skönt o koppla av i soffan! vill bara kolla så jag inte missat, kommer nån på mammaträningen imorn??
då får man säga grattis i efterskott till lillan
ni får ha en bra dag.här ska jag rensa ur det sista i garderoben och ta fram höst/vinterkläderna