• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Vincent halvsov när vi åkte hem, men sen har han inte sovit mera. Nu ligger han o leker så fint på golvet, jag tänkte börja städa ena badrummet så jag har ett gjort i alla fall, men bara för att jag gör det så lär väl Vincent börja kinka o vill sova..
    Kanske bäst att vänta tills sambon kommer hem om en timme.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Skorpan08

Onsdag (15/10) nästa vecka är ni alla välkomna ut till mig på landet.
    En del åker bil vet jag, annars går det en buss 10.33 från resecentrum.
    Skriv gärna till min inbox om du vill komma!
    Vi hade tänkt laga lunch tillsammans.

• Skorpan08
    Skorpan08 skrev 2008-10-10 15:29:26 följande:
    Onsdag (15/10) nästa vecka är ni alla välkomna ut till mig på landet.En del åker bil vet jag, annars går det en buss 10.33 från resecentrum. Skriv gärna till min inbox om du vill komma!Vi hade tänkt laga lunch tillsammans.
    Oj, så rörigt det blev. Vi= jag, Marayah, LoVmamma och Firstandhappy.
  • Firstandhappy

o nu har vi vaknat, det var skönt att vila en stund, nu ska man väl försöka få ordning på de sista kartongerna o sen hämta mannen från jobbet så vi kan åka till ikea o handla mer skit som man inte vet vart man ska göra av..

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-10-10 14:37:25 följande:
    Fick till värsta fin bilden på din prins.  Fina på dom andra två med.
    du får maila över sen när du har tid eller lägga in i ditt galleri så man får se...
  • thelifesaviour

huhuhu, jobbig jobbig dag i skogen. :(

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-10 16:34:23 följande:
    huhuhu, jobbig jobbig dag i skogen. :(
    vart det kallt?????
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-10-10 16:55:49 följande:
    vart det kallt?????
    Nja, mest jobbigt. Ungarna sprang ju vilse hela tiden!
  • Firstandhappy

hahahahaha hade de inte karta o kompass??? värdelösa är dom... måste man ju springa o leta efter dom..

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-10-10 17:11:37 följande:
    hahahahaha hade de inte karta o kompass??? värdelösa är dom... måste man ju springa o leta efter dom..
    Precis!! Dumma ungar. :)
Svar på tråden VI från Linköping