• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

Vet du vad rysk erotisk roulett är???

• Firstandhappy

släng in en naken man i ett mörklagt rum fullt av vrålkåta nakna kvinnor varav en är hans svärmor!!

• Maria84

Sitter och väntar på att våran chorizo och lökpaj ska bli klar. Skönt med helg igen nu, nackdelen är väl att den tar slut så sablans fort!

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2008-10-10 17:56:23 följande:
    Sitter och väntar på att våran chorizo och lökpaj ska bli klar. Skönt med helg igen nu, nackdelen är väl att den tar slut så sablans fort!
    alldeles för fort, och ännu fortare om man ska jobba på den med!! *suck*
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2008-10-10 17:57:29 följande:
    alldeles för fort, och ännu fortare om man ska jobba på den med!! *suck*
     Kan tänka mig det..
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2008-10-10 17:26:50 följande:
    släng in en naken man i ett mörklagt rum fullt av vrålkåta nakna kvinnor varav en är hans svärmor!!
    HAHAHA
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-10-10 17:26:50 följande:
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy

hoppas ingen är pryd...

En kakelsättare var på sitt jobb men fick bråttom över till bordellen rakt över gatan, han kom inspringandes till bordelmamman och sa "Jag vill ha en svart kvinna och det fort som fan"
    Javisst svarade bordellmamman och skickade upp mannen på ett rum.
    Den svarta kvinnan kom in på rummet och mannen sa "klä av dig fort som attans och ställ dig på alla fyra" Kvinnan  gjorde som hon blev tillsagd men förvånades över att mannen inte gjorde något utan bara satt och tittade rätt in i hennes underliv.
    "är det något fel frågande hon förnämnt?"
    "nej inte alls sa mannen, jag fick precis det jag ville ha! Skulle bara kolla om det passade med brunt kakel till rosa fogar.

• Leos och Vincents mamma

Nu har jag varit duktig o städat båda badrummen o lagat mat till min lilla familj, visst är jag duktig *Klappar mig själv på axeln*
    Nu ska jag bara damma oxå, men det gör jag i morgon, sambon ska då dammsuga o klippa gräset.

Sambon ska iväg o jobba om en timme, kommer hem typ 3 i natt. Så jag får roa mig själv när barnen har somnat..vad ska man hitta på då? Blir väl som vanligt att titta på nån dålig film o somna i soffan

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-10 18:25:02 följande:
    Nu har jag varit duktig o städat båda badrummen o lagat mat till min lilla familj, visst är jag duktig *Klappar mig själv på axeln*Nu ska jag bara damma oxå, men det gör jag i morgon, sambon ska då dammsuga o klippa gräset.Sambon ska iväg o jobba om en timme, kommer hem typ 3 i natt. Så jag får roa mig själv när barnen har somnat..vad ska man hitta på då? Blir väl som vanligt att titta på nån dålig film o somna i soffan
    hmmm roa sig själv innefattar andra saker i min hjärna!! hahahhaha nej emn usch va snuskig jag är idag!!
Svar på tråden VI från Linköping