• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Gud vad jag har hållt på nu! Vaknade tidigt imorse av att Leo grät massor, han hade jätteont i halsen o nacken, han slutade inte gråta o kunde knappt inte röra sig. Så sambon o han är iväg till jourcentralen nu, stackarn

Jag har bakat cheescake som vi ska ha till efterrätt idag, sen har jag dammat, dammsugit o torkat golv både uppe o nere, sambon fick ta hand om barnen som båda var gnälliga.
    Han har klippt gräset både fram o bak idag, snacka om energiska o nu är allt klart o klockan är bara lite över 12, såå skönt! Mina gäster kommer vid 16 så nu kan man bara slappa.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

Vi gör en Lisa då så vi kan organisera lite.

Vi som ska åka ut till Therese på landet 15/10!!!

Filip, Marko och Maria, har bil.

Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

Leo, Vincent och Becka, åker med Ewa
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T

Jag följer gärna me OM jag kan äta och är normal så det kän ja ju inte svara på förens samma dag

som det är nu så får ja inte behålla ett jota å kan inte sitta upp långa stunder så här är det liggande läge, gröna äpplebitar å piggelin som gäller...

Åh vad ja ska klaga av mig på tisdag hos BM

Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-11 13:08:29 följande:
    Jag följer gärna me OM jag kan äta och är normal så det kän ja ju inte svara på förens samma dag som det är nu så får ja inte behålla ett jota å kan inte sitta upp långa stunder så här är det liggande läge, gröna äpplebitar å piggelin som gäller...Åh vad ja ska klaga av mig på tisdag hos BM
    stackars...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-10-11 13:15:29 följande:
    stackars...
    jo ja tycker faktist lite synd om mig själv å jag är ju sååå sugen på den å den maträtten men ja våågar inte testa. när ja spyr så spyr ja till sja spytt upp allt som går å lite till å ändå tar kroppen i och vill spy mer
    har alltid haft spyfobi å får ju dessutom gråtande panik när ja spyr..

*suck*

men det är underbart att va gravid
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-11 13:18:48 följande:
    jo ja tycker faktist lite synd om mig själv å jag är ju sååå sugen på den å den maträtten men ja våågar inte testa. när ja spyr så spyr ja till sja spytt upp allt som går å lite till å ändå tar kroppen i och vill spy mer har alltid haft spyfobi å får ju dessutom gråtande panik när ja spyr..*suck*men det är underbart att va gravid
    vet hur det är, hatar med att spy, men som sagt, när man vet vad det beror på så kanske det kan vara en liten ursäkt...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-10-11 13:20:07 följande:
    vet hur det är, hatar med att spy, men som sagt, när man vet vad det beror på så kanske det kan vara en liten ursäkt...
    joo
    ja har testat prostafen mot illamåendet å visst det dämpar det liite men ja blir istället sjukligt trött av dom så ja vet inte vilket som är bäst för ja kan ju inte äta godare bara för att ja tar dom...

man får väll hoppas att det går över snart.. så ja får lite energi och orkar göra nånting här hemma, känner mig som ja ligger på hotell typ å snart klättrat ja upp på väggarna (i liggande läge då)

nepp nu måste ja lägga mig ner igen....
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-11 13:23:49 följande:
    jooja har testat prostafen mot illamåendet å visst det dämpar det liite men ja blir istället sjukligt trött av dom så ja vet inte vilket som är bäst för ja kan ju inte äta godare bara för att ja tar dom...man får väll hoppas att det går över snart.. så ja får lite energi och orkar göra nånting här hemma, känner mig som ja ligger på hotell typ å snart klättrat ja upp på väggarna (i liggande läge då) nepp nu måste ja lägga mig ner igen....
    usch o fy, fan va jobbigt att må så skit hela tiden, hoppas det blir bättre snart.
  • dinana

Leo, Vincent och Becka, åker med Ewa
    Diana och Molly (åker gärna med någon med bil)
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
Svar på tråden VI från Linköping