• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Marayah: Tack för bilderna

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Maria84

Hade varit skoj att följa med på lunchen men vet inte hur det ser ut ännu. Ska till veterinären en dag och vi får veta när han har tid för oss på måndag.
    Hur dags är det sagt??

Här har vi storstädat idag, röjt på både under och övervåning. Och om nån timme ungefär kommer det några och lämnar en kattfamilj här. En mamma med 4 småttingar som ska bo hos oss. De har tidigare varit hemlösa men flyttade in i en källare för en kort tid sen men de som bor i huset kan inte ha dem kvar. Så vet ni nån som vill ha en katt så vet ni vart de finns Ungarna är lev.klara om ca 4-5 veckor och mamman kan flytta då också.

Nu ska vi slappa lite innan de kommer, fast alla sitter på varsitt håll Jag sitter i soffan, sambon vid den andra datorn på övervåningen, Liam i köket och klistrar och Lucas sover.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • thelifesaviour

Ikväll har jag bakat massvis med cupcakes, till svärfars födelsedagskalas imorgon! Jättefina är de. :) Kan visa bilder imorgon.

• Cacan

ok, fika!
    Var bor du therese? o vilket nick har du? kan ju inte förnamnen på er här inne än...

• Skorpan08
    Cacan skrev 2008-10-11 19:28:28 följande:
    ok, fika! Var bor du therese? o vilket nick har du? kan ju inte förnamnen på er här inne än...
    Det är jag som är "Therese på landet". Jag bor i Idingstad, granne med Östra Harg.
    Vill du skickar jag adress på¨din ionbox så kan söka på hitta.se.
  • Skorpan08

Kul att det verkar bli några stycken på onsdag!

Här har mannprecis kommit hem från akuten. Jag har varit där med Ida(min 13-åring). Hon är numera gipsad på vänster arm. Hon ramlade på den idag, när dom var ute och busade i lövhögarna, och fick en spricka.
    Men vi behövde bara tillbringa 5 timmar där!
    Så bion som maken och jag tänkte gå på får vänta.

• thelifesaviour

Skulle jättegärna hängt med på onsdag, men har VFU och kommer inte hem förrän sent. :(

• Marayah

Fyy, stackarts liten... Nu ska ja o grannen kika på film.. Sambon skickade ja in till grann gubben.

Skorpan08 skrev 2008-10-11 20:40:48 följande:
    Kul att det verkar bli några stycken på onsdag!Här har mannprecis kommit hem från akuten. Jag har varit där med Ida(min 13-åring). Hon är numera gipsad på vänster arm. Hon ramlade på den idag, när dom var ute och busade i lövhögarna, och fick en spricka.Men vi behövde bara tillbringa 5 timmar där!Så bion som maken och jag tänkte gå på får vänta.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

Är nu hemma igen efter en supertrevlig kväll! Lite lagom full o väldigt lycklig! Fy vilka snygga killar jag har sett
    Showen var superbra o jag har både dansat, applåderat, visslat o sjungit som en tok.
    4106 tjejer var vi i Cloetta center..
    Åt god middag o efterrätt innan..
    Nu ska jag sova..

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping