• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • PojkMaffia
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 10:53:43 följande:
    vet dagis att du väntar barn?vi fick ha våra barn på dagis vid mitt MA/skrapningen.kolla med dagiset om lillan kan vara där.
    allt bra här
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 10:55:13 följande:
    Fler som är fiknasugna?fika hos mig på onsdag kl 10-ca 11:50,måste hämta stora tösen på andra sidan området vid 12
    vart bor du?
    Jag är den jag är - like it or not
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-20 10:57:11 följande:
    Tyvärr så går det inte då... har ju Molly på dagis till 12.

synd.men vi kan ju ta en fika nån dag om du vill.kolla med dagiset,har du ingen vän annars som kan sitta barnvakt?

nu ska jag ta och fixa lillan sänghimmel.

ni får ha det så bra så länge

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 11:01:05 följande:
    synd.men vi kan ju ta en fika nån dag om du vill.kolla med dagiset,har du ingen vän annars som kan sitta barnvakt?nu ska jag ta och fixa lillan sänghimmel.ni får ha det så bra så länge
    Nej tyvärr inte.

Pratade med kvinnokliniken nu och nej, de hade för fullt. Så de bad mig avvakta till den 29e då jag skall på VUL på kvinnohälsan... känns som en evighet tills dess. Någon som fördriva min tid lite?
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mammatill4a

god middag på er alla.. har varit ute med barnen på fm så skönt de var ute, inte för kallt och barnen fick leka av sig i massor, nu står maten på spisen och barnen väntar med hunger på att maten ska bli färdig..

familjetrollet: kan tyvärr inte fika på onsdag då ja är uppbokad med jenny hihi ikano shopping är inte dumt..

I em ska vi hämta skrutts babyskydd hos LoVm och sen ska vi vecko handla lite köpa på oss blöjor då man bara får 8 st att nöja sig med på förlossningen.. inte klokt vad de ska sparas in på allt...

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Guardian Angel 07

Apipoulai: haha vad kul att du tyckte om artikeln i Mama! Allt bra med dig?

För er som är intresserade så kommer artikeln i Corren att publiceras imorgon

Hoppas allt är bra med er!

• dinana

någon som har en tripp trapp stol de vill sälja till mig?

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mammatill4a
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-20 11:35:38 följande:
    Apipoulai: haha vad kul att du tyckte om artikeln i Mama! Allt bra med dig?För er som är intresserade så kommer artikeln i Corren att publiceras imorgon Hoppas allt är bra med er!
    Klart man är intresserad av artikeln i corren ska läsa den på nätet och så¨får mamma spara den tills i helgen då de ska skrivas bil och ätas gott oss mormor och morfar
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • PojkMaffia
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-20 11:35:38 följande:
    Apipoulai: haha vad kul att du tyckte om artikeln i Mama! Allt bra med dig? För er som är intresserade så kommer artikeln i Corren att publiceras imorgon Hoppas allt är bra med er!
    aha du bytte nick
    började undra vart du tig vägen!
    då ska jag komma ihåg o köpa corren imorogn hehe
  • Guardian Angel 07

Pojkmaffia: så du har hittat hit igen, kul tråkigt att höra att lillen gjort illa sig hoppas det inte är något allvarligt! Huir mår du då?

Mammatill4a: mm, du får säga åt henne å spara den ligger Alma och sover nu?

Familjetrollet: jag kommer gärna runt 10-tiden, har ne tid hos gynekologen på morgonen men till 10 ska jag hinna

• PojkMaffia
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-20 11:53:54 följande:
    Pojkmaffia: så du har hittat hit igen, kul tråkigt att höra att lillen gjort illa sig hoppas det inte är något allvarligt! Huir mår du då? Mammatill4a: mm, du får säga åt henne å spara den ligger Alma och sover nu? Familjetrollet: jag kommer gärna runt 10-tiden, har ne tid hos gynekologen på morgonen men till 10 ska jag hinna
    nja jag tror inte det är allvarligt men alltid bra o kolla upp det står omd et i min bilddagbok.
    jag mår bra lite harklig bara o småsnorig som vanligt
    vi måste träffas snart ju!!!
Svar på tråden VI från Linköping