dinana skrev 2008-10-20 10:15:17 följande:
Storken fick jag inte gå till tydligen.. de sa att de inte hade några gynekologer där... utan jag skulle ringa till karolina-kliniken i sådana fall.. och dit har jag ju ringt innan och då sa de att jag skulle ringa till Kvinnokliniken.. så jag får väl hålla mig kvar på KK nu då.
fy vad de slussar runt dig.jag håller tummarna för dig
Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 10:16:29 följande:
Jo, det skulle ju gå, fast jag kan inte förrän typ 10 då, lämnar ju Leo på dagis 9 o sen tar det ett tag att åka buss o så.
vid 10 går ju bra.

jag bor mittemot mammatill4a
PojkMaffia skrev 2008-10-20 10:19:51 följande:
halloj bruttorlänge sen sist men är inte här inne så ofta, kanske blir mer nu jag vet inte.vet inte hur mycket ni vetmen jag är ensamstående nu men tror ni vet det hahahar snart kalas för mina äldsta pojkar hehetiden går så fort! hoppas ni alla mår bra!krambanan
skoj att du hittade hit.hoppas allt är bra med er.stackars lillen.
JePaLuLi skrev 2008-10-20 10:26:57 följande:
Men herregud! Finns det ingen möjlighet att åka upp akut då? Och kräva ett vul? Du får väl överdriva och säga att du har kraftiga magsmärtor eller nåt. Fan att det ska vara så svårt att bli tagen på allvar inom sjukvården!!
sjukvården är ett skämt!jag har blivit riktigt illa behndlad av dem.inte ens hsan gjorde nått.det litade blindt på läkaren j*vla lögner!
dinana skrev 2008-10-20 10:40:12 följande:
Nej, eller kanske.. men jag vet inte om jag vågar lämna bort henne till någon annan.. pappa är ju okej, men han jobbar hela dagarna.
vet dagis att du väntar barn?vi fick ha våra barn på dagis vid mitt MA/skrapningen.kolla med dagiset om lillan kan vara där.