• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Hanna S skrev 2008-10-19 21:47:49 följande:
    Hejsan! tänkte höra om man kan få va med i denna tråd,Vill gärna lära känna lite nya människor i linköping, =)hoppas ni haft en trevlighelg.. kram
    Välkommen hit
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Hejsan! tänkte höra om man kan få va med i denna tråd,Vill gärna lära känna lite nya människor i linköping, =)hoppas ni haft en trevlighelg.. kram
    välkommen hit
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Maria84
     Välkommen hit!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Familjetrollet

fy vilket trist väder det är ute.vad ska ni hitta på idag?här är man hemma med en liten snorig tös.när gubben har kommit hem så ska det shoppas i eftermiddag.

vet nån bra butik med lappar som man kan stryka över på kläder?laglappsmodell

• dinana

ja fy fan säger jag bara.. försöker få tag på en tid till VUL men på kvinnohälan blev jag omdirigerad till Kvinnohälsan.. och där så fick jag en telefontid vid 13,50. Känns som en evighet... om man ringer akut hur kommer det sig att de inte kan svara direkt liksom? Blä... fick ett annat telefonnummer att ringa också... men de har tydligen bara telefontid mellan 11-12.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-20 09:39:18 följande:
    ja fy fan säger jag bara.. försöker få tag på en tid till VUL men på kvinnohälan blev jag omdirigerad till Kvinnohälsan.. och där så fick jag en telefontid vid 13,50. Känns som en evighet... om man ringer akut hur kommer det sig att de inte kan svara direkt liksom? Blä... fick ett annat telefonnummer att ringa också... men de har tydligen bara telefontid mellan 11-12.
    fy vad dåligt.jag tycker att vården är ett skämt numera.hoppas du får en vul tid denna vecka.hoppas ni mår bra för övrigt här är lillan förkyld och hostig.

här är man rastlös,för lite sömn mm.men i helgen får man fullt hus igen när sonen kommer hit igen för att vara här på höstlovetGlad
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 09:44:50 följande:
    fy vad dåligt.jag tycker att vården är ett skämt numera.hoppas du får en vul tid denna vecka.hoppas ni mår bra för övrigt här är lillan förkyld och hostig.här är man rastlös,för lite sömn mm.men i helgen får man fullt hus igen när sonen kommer hit igen för att vara här på höstlovet
    Ja, jag ville ju ha en tid idag... så jag förstår inte vad det är som tar sådan tid... kan man få tid på storken tro? Är ju inte inskriven där.. men ändå liksom
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-20 09:46:17 följande:
    Ja, jag ville ju ha en tid idag... så jag förstår inte vad det är som tar sådan tid... kan man få tid på storken tro? Är ju inte inskriven där.. men ändå liksom

kolla med storken.jag ringde aldrig in utan åkte till akuten när jag hade blödningar.har fått göra vul med nr 2 och nr 4  pga komplikationer

men de säger alltid att man ska avvakta.inte så lätt när man är livrädd att nått är fel.jag tycker att de borde ta dig på större allvar med tanke på att du har haft utomkvedes.hade du några småblödningar när du väntade molly?

• Leos och Vincents mamma

Några som vill träffas i veckan o fika eller nåt? Jag kan alla dagar utom torsdag förmiddag.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 10:02:27 följande:
    Några som vill träffas i veckan o fika eller nåt? Jag kan alla dagar utom torsdag förmiddag.
    jag och guardien angel pratade om att fika hos mig på onsdag. efter kl 13 blir det nog då jag ska hämta barn vid 11 och 12
Svar på tråden VI från Linköping