• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 19:56:13 följande:
    L&Vs mamma, tack!familjetrollet, tack, akta så du inte stryper blodtillförseln bara! Du vill nog ha kvar dina tummar. ;) dinana, På onsdag eller torsdag. 6 dagar efter min ägglossning hade jag två ljusrosa flytningar (gud vad jag hatar att skriva det ordet!! ;D) trodde mensen var på g. Men än har inget hänt och det är tre dagar sedan nu.
    ingen fara  tummarna får vila iblandSkrattande
    Mammatill4a skrev 2008-10-19 20:28:59 följande:
    håller tummar och tår för att du får ett plus
    halloj tjejen.idag har töserna lekt rejält bra ihopp.det blev sura kiner som vanligt när olivia skulle hem
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • thelifesaviour

Bra Familjetrollet, bra! Du ska vara rädd om dina tummar. De är nyttiga att ha. Men jag blir jätteglad om du håller dem så ofta du orkar. ;)

• Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 20:35:01 följande:
    Bra Familjetrollet, bra! Du ska vara rädd om dina tummar. De är nyttiga att ha. Men jag blir jätteglad om du håller dem så ofta du orkar. ;)
    jag ska hålla dem tills du blir gravid/och får en bebbe

vet nån möjligen svaret på detta?

www.familjeliv.se/Forum-5-157/m37440612.html
  • thelifesaviour

Nää! Jag läste inte hela TS. Förlåt. :)
    Blev lycklig över att kunna något.

• Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 20:43:08 följande:
    Nää! Jag läste inte hela TS. Förlåt. :)Blev lycklig över att kunna något.
    ingen fara.typiskt att man har senilminne.behöver namnet till en tävling
  • Hanna S

Hejsan! tänkte höra om man kan få va med i denna tråd,
    Vill gärna lära känna lite nya människor i linköping, =)
    hoppas ni haft en trevlig
    helg.. kram

• Firstandhappy
    Hanna S skrev 2008-10-19 21:47:49 följande:
    Hejsan! tänkte höra om man kan få va med i denna tråd,Vill gärna lära känna lite nya människor i linköping, =)hoppas ni haft en trevlig helg.. kram
    välkommen välkommen, bara att hoppa in o lära känna...
  • thelifesaviour

Hejsan! tänkte höra om man kan få va med i denna tråd,Vill gärna lära känna lite nya människor i linköping, =)hoppas ni haft en trevlig helg.. kram
    Välkommen!!
  • thelifesaviour

Välkommen!!
Svar på tråden VI från Linköping