• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 10:05:31 följande:
    jag och guardien angel pratade om att fika hos mig på onsdag. efter kl 13 blir det nog då jag ska hämta barn vid 11 och 12
    Ok, jag kan inte då, hämtar ju Leo kl. 14 på dagis, sen hem o äta mellis.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Hanna S skrev 2008-10-19 21:47:49 följande:
    Hejsan! tänkte höra om man kan få va med i denna tråd,Vill gärna lära känna lite nya människor i linköping, =)hoppas ni haft en trevlighelg.. kram
    Välkommen!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 10:08:05 följande:
    Ok, jag kan inte då, hämtar ju Leo kl. 14 på dagis, sen hem o äta mellis.
    annars kan man ta det runt kl 9.har ju bara ca 20 m till dagisetSkrattandedå hinner man fika mellan ex kl 9-11:40
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 09:50:05 följande:
    kolla med storken.jag ringde aldrig in utan åkte till akuten när jag hade blödningar.har fått göra vul med nr 2 och nr 4  pga komplikationermen de säger alltid att man ska avvakta.inte så lätt när man är livrädd att nått är fel.jag tycker att de borde ta dig på större allvar med tanke på att du har haft utomkvedes.hade du några småblödningar när du väntade molly?
    Storken fick jag inte gå till tydligen.. de sa att de inte hade några gynekologer där... utan jag skulle ringa till karolina-kliniken i sådana fall.. och dit har jag ju ringt innan och då sa de att jag skulle ringa till Kvinnokliniken.. så jag får väl hålla mig kvar på KK nu då.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-10-20 10:11:33 följande:
    annars kan man ta det runt kl 9.har ju bara ca 20 m till dagisetdå hinner man fika mellan ex kl 9-11:40
    Jo, det skulle ju gå, fast jag kan inte förrän typ 10 då, lämnar ju Leo på dagis 9 o sen tar det ett tag att åka buss o så.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • PojkMaffia

halloj bruttor
    länge sen sist men är inte här inne så ofta, kanske blir mer nu jag vet inte.

vet inte hur mycket ni vet
    men jag är ensamstående nu men tror ni vet det haha

har snart kalas för mina äldsta pojkar hehe

tiden går så fort!

hoppas ni alla mår bra!
    krambanan

Jag är den jag är - like it or not
  • Skorpan08
    PojkMaffia skrev 2008-10-20 10:19:51 följande:
    halloj bruttorlänge sen sist men är inte här inne så ofta, kanske blir mer nu jag vet inte.vet inte hur mycket ni vetmen jag är ensamstående nu men tror ni vet det hahahar snart kalas för mina äldsta pojkar hehetiden går så fort! hoppas ni alla mår bra!krambanan
    Hallå!
    Det var länge sen! Hoppas allt är bra med dig och dina pojkar.
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-20 10:15:17 följande:
    Storken fick jag inte gå till tydligen.. de sa att de inte hade några gynekologer där... utan jag skulle ringa till karolina-kliniken i sådana fall.. och dit har jag ju ringt innan och då sa de att jag skulle ringa till Kvinnokliniken.. så jag får väl hålla mig kvar på KK nu då.
    Men herregud! Finns det ingen möjlighet att åka upp akut då? Och kräva ett vul? Du får väl överdriva och säga att du har kraftiga magsmärtor eller nåt. Fan att det ska vara så svårt att bli tagen på allvar inom sjukvården!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-10-20 10:26:57 följande:
    Men herregud! Finns det ingen möjlighet att åka upp akut då? Och kräva ett vul? Du får väl överdriva och säga att du har kraftiga magsmärtor eller nåt. Fan att det ska vara så svårt att bli tagen på allvar inom sjukvården!!
    Kanske man kan, men jag måste ju ha ungen med och det blir ju krångligt. Då är det bättre om jag har en tid så jag vet vad jag kan vänta mig...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • PojkMaffia
    Skorpan08 skrev 2008-10-20 10:24:19 följande:
    Hallå!Det var länge sen! Hoppas allt är bra med dig och dina pojkar.
    hej hopp

jo det är okej
    benjamin (minsta) hade dock ramlat hos sin pappa igår såv i var på akuten hela dagen igår. idag ska vi till käkkirurgen för o göra bedömning om han ska röntgas.
    tror dock itne det är någon fara med honom.
    Jag är den jag är - like it or not
Svar på tråden VI från Linköping