• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-19 19:42:10 följande:
    Det kostar väl runt 250 kr eller nått på kvinnokliniken.. eller hur?
    Japp!
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 19:45:59 följande:
    Hörreni! Nu får ni hålla lite tummar att det inte dyker upp någon mens för mig i dagarna! Lova! :)
    Ja det lovar jag att göra... skulle ju vara så roligt om du plussar nu också... när har du beräknad mens?
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Hörreni! Nu får ni hålla lite tummar att det inte dyker upp någon mens för mig i dagarna! Lova! :)
    Håller tummarna stenhårt!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    då ska jag hålla tummarna blå för dig
    dinana skrev 2008-10-19 19:42:10 följande:
    Det kostar väl runt 250 kr eller nått på kvinnokliniken.. eller hur?
    alla besök på sjukhuset kostar 250 kr.besöken hos bm är gratis
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • thelifesaviour

L&Vs mamma, tack!
    familjetrollet, tack, akta så du inte stryper blodtillförseln bara! Du vill nog ha kvar dina tummar. ;)

dinana,
    På onsdag eller torsdag.
    6 dagar efter min ägglossning hade jag två ljusrosa flytningar (gud vad jag hatar att skriva det ordet!! ;D) trodde mensen var på g. Men än har inget hänt och det är tre dagar sedan nu.

• thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-19 19:48:31 följande:
    Ja det lovar jag att göra... skulle ju vara så roligt om du plussar nu också... när har du beräknad mens?
    På onsdag eller torsdag.
    6 dagar efter min ägglossning hade jag två ljusrosa flytningar (gud vad jag hatar att skriva det ordet!! ;D) trodde mensen var på g. Men än har inget hänt och det är tre dagar sedan nu.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 20:05:16 följande:
    På onsdag eller torsdag. 6 dagar efter min ägglossning hade jag två ljusrosa flytningar (gud vad jag hatar att skriva det ordet!! ;D) trodde mensen var på g. Men än har inget hänt och det är tre dagar sedan nu.
    Precis så där hade jag 8 dagar efter äl båda gångerna. Det var nidblödningar så jag hoppas på det för dig också. Det låter ju onekligen så!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2008-10-19 20:11:51 följande:
    Precis så där hade jag 8 dagar efter äl båda gångerna. Det var nidblödningar så jag hoppas på det för dig också. Det låter ju onekligen så!
    Haha, mina förhoppningar bara växer.
    Enda andra tecknet är ömma bröst, men det hade jag sist också. Så det räknas inte.
  • thelifesaviour

Förra månaden alltså, innan mens. :)

• Mammatill4a
    håller tummar och tår för att du får ett plus
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping