• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Lucky Little Me
    dinana skrev 2008-10-23 10:00:35 följande:
    magbild från i måndags 6+0 enligt BM
    gu så söt liten mage
  • Familjetrollet
    supersöt mageGlad
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mammatill4a
    fin fin liten mage.. så gulligt..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • JePaLuLi

Diana: Tiden kommer gå jättefort för dig nu skulle jag tro. När jag var gravid med Lucas så tyckte jag att det var såå lång väntan, den här graviditeten har bara rusat förbi. Det känns som jag nyss plussade och så är det inte alls länge kvar tills vi får bebis
    Det blir ju lite annorlunda när man redan har en liten att jaga runt på

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-10-23 10:10:31 följande:
    Diana: Tiden kommer gå jättefort för dig nu skulle jag tro. När jag var gravid med Lucas så tyckte jag att det var såå lång väntan, den här graviditeten har bara rusat förbi. Det känns som jag nyss plussade och så är det inte alls länge kvar tills vi får bebis Det blir ju lite annorlunda när man redan har en liten att jaga runt på
    Ja det är nog det. Men jag tyckte att tiden gick supersnabbt när jag väntade Molly. Jag jobbade ju hela tiden då så jag hade inte mycket tid över till att vara gravid. Vips så skulle man till sjukhuset och bli inlagd. Nu står tiden still. Vill ha jobb så att tiden går fortare.. men inte så sugen på det nu när man mår illa som man gör
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-23 10:14:22 följande:
    Ja det är nog det. Men jag tyckte att tiden gick supersnabbt när jag väntade Molly. Jag jobbade ju hela tiden då så jag hade inte mycket tid över till att vara gravid. Vips så skulle man till sjukhuset och bli inlagd. Nu står tiden still. Vill ha jobb så att tiden går fortare.. men inte så sugen på det nu när man mår illa som man gör
    Ja det är klart. Jag pluggade med Lucas och hade ett drygt sommarlov emellan Sen på hösten mådde jag inte särskilt bra så i oktober tog jag studieuppehåll.

Jag skulle också vilja ha ett jobb nu. Men det är ju inte så troligt att de anställer nån som snart ska föda Men skulle vilja ha nåt extra att gå iväg till på kvällar och helger.
  • Lucky Little Me

Har hört talas om att det ska finnas en mega stor tygaffär i Linköping, stämmer det, å vet någon vart den ligger isf?

• Familjetrollet
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 10:16:40 följande:
    Har hört talas om att det ska finnas en mega stor tygaffär i Linköping, stämmer det, å vet någon vart den ligger isf?
    jepp den ligger på djurgårdsgatan vid trädgårdsföreningen
    superbiliga och massor med tyger.de är billigast i stan!

sen finns en i ingelsta i norrköping,mycket fina tyget men svindyra och så finns drömaffären  jofotex(fix) i söderköping som är känd över hela sverige för sitt enorma tyglager
  • JePaLuLi

Måste bara fråga er som ska till mammatill4:a imorgon, är det nån som varit hos pojk-maffia för att få vattkoppor?

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-23 10:23:57 följande:
    Måste bara fråga er som ska till mammatill4:a imorgon, är det nån som varit hos pojk-maffia för att få vattkoppor?
    nix.våra har redan haft det
Svar på tråden VI från Linköping