• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-22 21:07:27 följande:
    Nä nu ska jag gå å lägga mig.. för jag är såååå illamående att jag knappt kan sitta upp längre... någon som har någe bra huskurer mot gravidillamående?
    Småät! Hela tiden. Men var extra noga med munhygienen eftersom småätande inte är bra för tänderna.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-22 21:13:27 följande:
    Småät! Hela tiden. Men var extra noga med munhygienen eftersom småätande inte är bra för tänderna.
    Vad skall man småäta för något då? Jag kan ju inte stå å laga mat hela tiden..
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma

Jag tycker att det är kul att gå ut o festa nångång trots att jag har barn
    Fast bara nångång, inte för ofta. Måste ju komma ut o göra nåt själv oxå o inte bara vara hemma, jag blir lätt lite knäpp då

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-22 21:04:33 följande:
    AJ!! Vilken liten buse.
    Ja, verkligen Hoppas det är nåt övergående!
    dinana skrev 2008-10-22 21:15:14 följande:
    Jag var helt galen i clementiner (och är fortfarande). Det funkade för mig. Eller äpple, nåt kex, skorpor...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-22 21:17:00 följande:
    Jag tycker att det är kul att gå ut o festa nångång trots att jag har barn Fast bara nångång, inte för ofta. Måste ju komma ut o göra nåt själv oxå o inte bara vara hemma, jag blir lätt lite knäpp då
     Jo komma iväg lite kan nog behövas ibland. För min del spelar det ingen roll att komma iväg så. Men alla är vi olika
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127

Maria: Klart alla är olika
    Men är du aldrig ute o gör nåt själv som gå på bio eller nåt?

• Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-22 21:15:14 följande:
    Kex (salta), frukt vad som helst egentligen. Du får prova dig fram vad som funkar för dig.
  • Maria84

LoVm - nej bio och sånt har jag inte varit ute på sen innan Liam föddes
    Jag har egentid när jag håller på med hästarna och tränar hundarna..

Maria: Ok

• Maria84

Jag har heller inte så stort behov utav att vara för mig själv så. Får jag 5 min nån gång så är jag nöjd Eller får och får, om jag vill

Svar på tråden VI från Linköping