• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-10-23 11:33:14 följande:
    Mammatill4a: Du ska inte dra heller, tänk på fogarna!
    men nåt måste ja ju göra, blir ju knäpp av att bara vara ju
    dinana skrev 2008-10-23 11:56:45 följande:
    Det är märkligt det där med katterna... kan de känna av att man är gravid eller nått, för visst har Morris blivit väldigt sällskaplig på sistone. Så fort jag sätter mig i soffan så skall han sitta i mitt knä Förrut höll han sig alltid i sin säng uppe på klätterpelaren uppe vid taket där han hade bra utsikt. Men nu skall han vara där jag är. Sätter jag mig vid datorn skall han sitta i knät. har tröttna på knäkatt så jag har knuffat ner honom x antal gånger nu så nu ligger han i soffan och tittar surt på mig.
    jo men ja tror allt de kan känna av att man är gravid, varför skulle de annars bli så keliga när man är gravid för cih inte innan
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Fru T
    Morr ja är grymt sugen på Friggs Grönsaksjos men orkar inte ta mig till affärn å mannen är i norrköping på nåt jävla möte i flera tillar till.... *suck*
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-23 12:16:04 följande:
    Morr ja är grymt sugen på Friggs Grönsaksjos men orkar inte ta mig till affärn å mannen är i norrköping på nåt jävla möte i flera tillar till.... *suck*
    Haha, känner igen det där... igår så ringde jag sambon och bad honom åka förbi affären på hemvägen och köpa clementiner och cola hem till mig... tyvärr så vart clementiner enormt sura, men men... peppar peppar... colan var god (tog slut på några minuter)
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana

Tänkte ta en sväng till Tornby nu. Någon som vill hänga på? Tänkte gå till EuroPrice och Rusta sen en sväng förbi Willys på IKANO. Kanske skulle kolla in de där spyåkbanden på Apoteket också.. 

• Mammatill4a
    dinana skrev 2008-10-23 12:30:10 följande:
    Tänkte ta en sväng till Tornby nu. Någon som vill hänga på? Tänkte gå till EuroPrice och Rusta sen en sväng förbi Willys på IKANO. Kanske skulle kolla in de där spyåkbanden på Apoteket också.. 
    kan tyvärr inte då ja måste hämta barnen kl 14 ..och får pengar imorgon annars hade de varit trevligt..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • thelifesaviour

Uh, jag har blivit sjuk.. :(

• dinana

Ah, jag får väl gå själv då... går ju att nås på mobilen om någon vill ses... kan nog hitta numret på eniro.se och hitta.se

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-23 12:31:00 följande:
    Någon som vill bjuda ? www.tradera.com/auction/aid_75383336
    Haha, ja det var verkligen nåt för min plånbok

Jag hade gärna följt med, men skrutt ska strax sova och plånboken blir inte uppfylld förrän imorgon
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-23 12:30:10 följande:
    Du kan få köpa mina armband billigt. Knappt inte använda.
Svar på tråden VI från Linköping