• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-10-23 11:22:42 följande:
    Fru Tvillken supersöt mage.skönt att du kan behålla maten nu.det är rena graviditets bomben i tråden
    heeh joo vi är några nu  

En av mina kissar har blive jätte mattig, han lämnar inte min sida
    Åh vad jag längtar
  • Skorpan08

Fru T: Ska du med på fika i morgon hemma hos Mammatill4a?

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2008-10-23 11:27:21 följande:
    Fru T: Ska du med på fika i morgon hemma hos Mammatill4a?
    skulle ju va trevligt men det vågar ja inte svara på förens i morron.. idag är ju första dan ja orkat sitta upp e längre stund...

Hur dax har ni sagt så ja kan ha det i tanken?
    Åh vad jag längtar
  • Mammatill4a

familjetrollet: vad snäll du är de gör ja gärna nån gång iallfall ,vill ju inte vara till besvär och låna din dator,

skorpan08: nej lyfter gör ja inte, drar den om inte annat de brukar ja göra och de funkar toppen...

fruT : om du känner att du orkar har vi sagt runt 10 tiden,men man kommer ju när man är klar med morgonbestyren..

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Skorpan08

Vi ska väl vara där vid 10-tiden. Jag kan hämta upp dig på vägen om du vill. Sen ska jag hämta min 13-åring i skolan 13.15 så då kan du även åka med hem. Hon går i skolan nära dig.

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-23 11:24:45 följande:
    heeh joo vi är några nu   En av mina kissar har blive jätte mattig, han lämnar inte min sida
    så sött av kissen
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 11:18:54 följande:
    vad ska ni alla göra resten av dagen idag då?? sj funderar ja på maten, men vad ska man äta och till vilken nytta när de ger en halsbränna.. funderar på att ta ett ryck i VR så alla får plats imorgon en möblering av sofforna typ en nåt.. rastlös som attans är ja ... och snart är ju tiden knapp för barnen ska ju hämtas med

vet inte har tråååkigt.ska gå en långpromenad .men först ska jag se vad jag o lillan ska käka strax.

nä nu ska inte möblera om då kanske bebben tittar ut snabbare än vi tror.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08

Mammatill4a: Du ska inte dra heller, tänk på fogarna!

• JePaLuLi
    heeh joo vi är några nu   En av mina kissar har blive jätte mattig, han lämnar inte min sida
    Så blev mina kissar med. Och skulle alltid ligga på min mage
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mammatill4a
    känner igen de där med katt runt och om en hela tiden, Ragnar var sån i början nmnu har de släppt lite men ligger gärna på mig och sover om nätterna...lite jobbigt när man inte ligger bekvämt sj
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • dinana

Det är märkligt det där med katterna... kan de känna av att man är gravid eller nått, för visst har Morris blivit väldigt sällskaplig på sistone. Så fort jag sätter mig i soffan så skall han sitta i mitt knä Förrut höll han sig alltid i sin säng uppe på klätterpelaren uppe vid taket där han hade bra utsikt. Men nu skall han vara där jag är. Sätter jag mig vid datorn skall han sitta i knät. har tröttna på knäkatt så jag har knuffat ner honom x antal gånger nu så nu ligger han i soffan och tittar surt på mig.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
Svar på tråden VI från Linköping