• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:37:32 följande:
    familjetrollet: ja gud ja tiden har barfa susat på och snart är de dags hoppas slippa störa er på nattetid bara.. 'hihi ja alma vet vad hon vill hon...
    ähs gör inget om ni ringer mitt i natten.bebben tar nog inte sovmorgonSkrattandehar du sagt til dagis att jag ev hämtar/lämnar era barn när ni ska till bb?dagis brukar vara stränga på vem som hämtar/lämnar
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-10-23 10:39:40 följande:
    supersöt magenu ska jag göra mig iordning och hämta lillan strax
    hihi tack, sj ska man komma på nåt att äta men vad är frågan allt ger en ju halsbränna urk och har lust att dona massor i lgh men bara sitter där ja sitter, tur de inte blir stökigt av att titta på, men måste nog möblera om lite om vi ska få plats imorgon, ska bli kul med fika träff och så många..

jennyopatrik: tror inte de är nån som varit och fått vattkoppor så du kan allt komma
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-10-23 10:41:12 följande:
    ähs gör inget om ni ringer mitt i natten.bebben tar nog inte sovmorgonhar du sagt til dagis att jag ev hämtar/lämnar era barn när ni ska till bb?dagis brukar vara stränga på vem som hämtar/lämnar
    haha nej de har ja ju inte då, men kan göra de sen när ja hämtar kidzen vid 14.. om du inte hade sagt nåt så hade ja missat de totalt ju.. tack för påminnelsen
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:43:03 följande:
    hihi tack, sj ska man komma på nåt att äta men vad är frågan allt ger en ju halsbränna urk och har lust att dona massor i lgh men bara sitter där ja sitter, tur de inte blir stökigt av att titta på, men måste nog möblera om lite om vi ska få plats imorgon, ska bli kul med fika träff och så många..jennyopatrik: tror inte de är nån som varit och fått vattkoppor så du kan allt komma
    Nej, jag hoppas inte det. Vore onödigt att utsätta honom för smittorisk nu...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2008-10-23 10:23:57 följande:
    Måste bara fråga er som ska till mammatill4:a imorgon, är det nån som varit hos pojk-maffia för att få vattkoppor?
    Jag har inte heller varit där och inte heller träffat någon annan som är sjuk just nu.
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-10-23 10:47:02 följande:
    Nej, jag hoppas inte det. Vore onödigt att utsätta honom för smittorisk nu...
    ja de är så sant så, men alla har ju smått i tråden och inte större barn som haft el inte vill ha nu av olika anlednigar. ja hade gärna tagit emot de men inte med en vecka kvar till bf de är för riskabelt kan ja säga
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-23 10:48:26 följande:
    Jag har inte heller varit där och inte heller träffat någon annan som är sjuk just nu.
    Nej, så viktigt var det inte. Det var bara det att jag kom på att ni pratade om att åka dit så jag undrade bara....
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Lucky Little Me

Oj vilken koll du har :)
    Då verkar d vara billigast på nätet.
    Tack för hjälpen :)

Familjetrollet skrev 2008-10-23 10:35:05 följande:
    en butik vid trädgårdstorget har bävernylon kostar runt 140 kr/moch den dyra i norrköping har det oxå.den på djurgårdsgatan har det inte
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:40:28 följande:
    fick ta chansen nu när man bara har data kvar till imorgon imorgon fyller älsklingen min år, ska se vad man kan hitta på åt honom och så kommer syrran på em och sover över tills lördag ska se skräckis JIPPIIIIII
    kan du inte få låna datorn ett tag till då?
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 10:44:30 följande:
    haha nej de har ja ju inte då, men kan göra de sen när ja hämtar kidzen vid 14.. om du inte hade sagt nåt så hade ja missat de totalt ju.. tack för påminnelsen
    vi får starta senila klubben.vi verkar ha dåligt minne bägge två.jag är hopplös när det gäller att minnas namn
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 10:49:46 följande:
    Oj vilken koll du har :)Då verkar d vara billigast på nätet. Tack för hjälpen :)
    blir så när man har sytt mycketSkrattande
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08

Dinana och Mammatill4a: Ni har så fina magar båda två. Dock kan jag inte påstå att jag är avundssjuk. Jag är nöjd nu.

JennyoPatrik: Jag vill inte heller ha vattkoppor då jag själv aldrig haft det. Och har ingen lust nu heller.

Svar på tråden VI från Linköping