• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Ok, alla är ju som sagt var olika o tur är ju det
    Jag måste få lite tid egentid ibland, behöver inte vara nåt avancerat som att gå utanför dörren, utan bara få ta ett bad eller ligga i sängen o läsa en bok. O om jag vill det så får jag det alltid av min sambo som tur är

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Maria84

Jo det är samma här, säger jag att jag vill ta ett bad eller så, så tar ju sambon ungarna. Eller ja ibland tar han saken i egna händer också och överraskar med ett bad eller liknande.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • morrontrött

hej hej alla linköpingsfolk!
    får man va med o hänga lite här?

• thelifesaviour
    morrontrött skrev 2008-10-22 22:03:39 följande:
    hej hej alla linköpingsfolk! får man va med o hänga lite här?
    Hejsan! Självklart!

morrontrött: Välkommen hit

• morrontrött
    thelifesaviour skrev 2008-10-22 22:04:14 följande:
    Hejsan! Självklart!
    tack! jag bor i bankekind med två flickor och en sambo om nån undrar

Maria: Samma här Sambon överaskar oxå ganska ofta med att ha gjort iordning ett bad o tänt massa ljus o så.

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-22 22:06:35 följande:

Maria: Samma här Sambon överaskar oxå ganska ofta med att ha gjort iordning ett bad o tänt massa ljus o så.
    Sicken lyx! :D
  • morrontrött

nån som har tips på hur man kan få en 4-månaders bebis att bli mindre "mammig"? folk får knappt titta på henne så blir hon ledsen och gråter... storasyster går det bra med, och med pappa går det bättre och bättre.
    känner inte igen det här med min stora tjej...

• Marayah

Fru T: Hoppas att illamåendet blir bättrew av tabletterna...
    Guardian Angel: Såg "fimsnutten" på corren tv.. Hur fint som helst.
    Skorpan: Så söt lilla Elin. Duktig flicka..

Har äntligen klommit tillbaka till mamma och pappa.. Så nu kan ja sitta vid data istället för att läsa o skriva från mobilen... Men även fast att ja hängde på  o läste va ni skrev igår så hade ja MASSOR att läsa igen idag. De e bra att ni håller igång brudar..

Nu ska ja hjälpa mamma med att skala potatis till kalaset på lördag. Imorron ska vi shoppa MASSOR. Kommer bli stressiga dagar det här. Hoppas att ni har det bra iaf!!!

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping