• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Maria84
    morrontrött skrev 2008-10-22 22:05:48 följande:
    tack! jag bor i bankekind med två flickor och en sambo om nån undrar
    Välkommen hit! Har en sambo som är uppväxt i Bankekind och har sin föräldragård där som du säkert känner till, ett häststall
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Marayah

Tyvärr så har ja ingen bot på detta. Har en kille som skrattar mot alla och e gladast i världen.

morrontrött skrev 2008-10-22 22:08:51 följande:
    nån som har tips på hur man kan få en 4-månaders bebis att bli mindre "mammig"? folk får knappt titta på henne så blir hon ledsen och gråter... storasyster går det bra med, och med pappa går det bättre och bättre. känner inte igen det här med min stora tjej...
    Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08
    morrontrött skrev 2008-10-22 22:03:39 följande:
    hej hej alla linköpingsfolk! får man va med o hänga lite här?
    Välkommen! Enda tipset jag kan ge dig är att träffa mycket folk så hon blir van. Sen har dom små olika faser i livet. Vissa märks dom mer på än andra. Men det går över.
  • Maria84

Usch idag är ingen rolig dag. Extrem mensvärk, blöder i mängder, mår illa som sjutton och mår allmänt dåligt. Skulle iväg och träffa två kompisar i stan idag men som det ser ut just nu kanske jag får ställa in. Ska slänga i mig lite värktabletter så kanske värken släpper lite ialla fall. Och såklart, så har Lucas en kinkig morron bara för att jag knappt kan röra mig.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Familjetrollet
    morrontrött skrev 2008-10-22 22:03:39 följande:
    hej hej alla linköpingsfolk! får man va med o hänga lite här?
    välkommen hit
    Maria84 skrev 2008-10-23 07:43:16 följande:
    Usch idag är ingen rolig dag. Extrem mensvärk, blöder i mängder, mår illa som sjutton och mår allmänt dåligt. Skulle iväg och träffa två kompisar i stan idag men som det ser ut just nu kanske jag får ställa in. Ska slänga i mig lite värktabletter så kanske värken släpper lite ialla fall. Och såklart, så har Lucas en kinkig morron bara för att jag knappt kan röra mig.

jag väntar på att min mens ska komma.den är sen denna gång.men den mensen kommer som den vill med spiralen.ibland kan det vara ca 2 1/2 vecka mellan mensen

vad ska ni hitta på idag?här ska jag fixa lite hemma

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-23 07:48:33 följande:
    jag väntar på att min mens ska komma.den är sen denna gång.men den mensen kommer som den vill med spiralen.ibland kan det vara ca 2 1/2 vecka mellan mensenvad ska ni hitta på idag?här ska jag fixa lite hemma
    Du är inte gravid igen då =P Min kusin blev gravid när hon hade spiral.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Lucky Little Me

Hejsan!
    Är det OK om en förvirrad sthlmare inflyttad i Vadstena hänger på här?

• dinana
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 08:01:35 följande:
    Hejsan!Är det OK om en förvirrad sthlmare inflyttad i Vadstena hänger på här?
    Det är nog helt okej... =D Välkommen... ja är själv en förvirrad Kalmarit som fastnat här.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Lucky Little Me
    dinana skrev 2008-10-23 08:06:15 följande:
    Det är nog helt okej... =D Välkommen... ja är själv en förvirrad Kalmarit som fastnat här.
    Oh så bra. vore så kul å träffa lite nytt folk. Är ni många som hänger här?
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-23 07:58:46 följande:
    Du är inte gravid igen då =P Min kusin blev gravid när hon hade spiral.
    nixSkrattandemensen kommer inom 2 dagar.har alla menssymtom som alltd är innan mensen.
    Lucky Little Me skrev 2008-10-23 08:10:10 följande:
    Oh så bra. vore så kul å träffa lite nytt folk. Är ni många som hänger här?
    det finns många trevliga i denna tråd.just nu har många lyckats bli gravida i tråden.själva ska vi inte ha fler barn.

dock får man passa sig för vad man skriver i tråden pga snokande människor som har skrivit skit om vissa här i tråden
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden VI från Linköping