• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a

familjetrollet: tror inte svärfar går med på de, då har ju inte han nån, men men finns ju mobil och sms

hihi ja värre minne än mig de kan nog ingen han, tur man har bra luktsinne iallfall. imorgon blir de doftgran vanilj som ska sättas in i bilen,

skorpan08: tack , hehe ja kommer då sakna min sen, inte kunna känna sparkar och hicka, men kommer ju bli skönt att kunna börja röra sig normalt igen förstås och nå ner till golvet utan problem..

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • dinana

Här har man haft det mesta som liten så hoppas jag slipper det... har haft både vattkoppor (1år) och bältros (5 år).

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • JePaLuLi

Haha, jag känner likadant, att jag antagligen kommer sakna magen när den är borta. Det gjorde jag ju med Lucas och det fick jag äta upp sen
    Men nu blir det inga fler barn på ett bra tag. Fast en gång till vill jag nog vara gravid, det här var ju allt annat än planerat...
    Jag ska packa ner minipillrena i BB-väskan

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-10-23 11:00:20 följande:
    Här har man haft det mesta som liten så hoppas jag slipper det... har haft både vattkoppor (1år) och bältros (5 år).
    oj, ja då har du ju gått igenom det..
    JePaLuLi skrev 2008-10-23 11:00:41 följande:
    Haha, jag känner likadant, att jag antagligen kommer sakna magen när den är borta. Det gjorde jag ju med Lucas och det fick jag äta upp sen Men nu blir det inga fler barn på ett bra tag. Fast en gång till vill jag nog vara gravid, det här var ju allt annat än planerat...Jag ska packa ner minipillrena i BB-väskan
    hihi ja visst är de mysigt med sparkar i magen, men skönt att kunna må bra sen med när de lille vill ut..här blir de inte heller fler inte på 10 år iallfall, ska ja ha en till så blir de innan el runt 35 års strecket... och då är ju olivia 17-18 år så då klara hon sig ju garanterat sj
  • Skorpan08
    Mammatill4a skrev 2008-10-23 11:04:17 följande:
    hihi ja visst är de mysigt med sparkar i magen, men skönt att kunna må bra sen med när de lille vill ut..här blir de inte heller fler inte på 10 år iallfall, ska ja ha en till så blir de innan el runt 35 års strecket... och då är ju olivia 17-18 år så då klara hon sig ju garanterat sj
    Det kan jag ju verkligen rekommendera. Finns inget mysigare än en sladdis.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-10-23 11:00:41 följande:
    Haha, jag känner likadant, att jag antagligen kommer sakna magen när den är borta. Det gjorde jag ju med Lucas och det fick jag äta upp sen Men nu blir det inga fler barn på ett bra tag. Fast en gång till vill jag nog vara gravid, det här var ju allt annat än planerat...Jag ska packa ner minipillrena i BB-väskan
    Här planeras det för första gången men jag har noll koll när det gäller bebisverkstan.. Kände mig mer reda med Molly då hon inte var planerad. Då hade jag liksom jobb och inkomst.. nu har jag nada... dessutom mår man illa hela dagarna och det blir ju inte bättre i jobbletandet.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Fru T

hej hej idag mår ja någålunda (ta i trä) så alla piller gör nog vad dom ska pluss att ja lever på kräm å mjölk en gång i timman just nu...

tog ett litet kort på magen me så nu finns det en ny bild i mitt galleri... inte syns det att ja tappat nästan 4kg på en vecka inte

Åh vad jag längtar
  • Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-10-23 11:06:58 följande:
    Det kan jag ju verkligen rekommendera. Finns inget mysigare än en sladdis.
    hihi tack
  • Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-10-23 11:09:50 följande:
    hej hej idag mår ja någålunda (ta i trä) så alla piller gör nog vad dom ska pluss att ja lever på kräm å mjölk en gång i timman just nu...tog ett litet kort på magen me så nu finns det en ny bild i mitt galleri... inte syns det att ja tappat nästan 4kg på en vecka inte
    Åh så skönt att pillren verkar hjälpa och med kräm och mjölk oxå.. hoppas du kan få må bra snart och njuta..

ska kika in på din mage med
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-23 11:08:17 följande:
    Här planeras det för första gången men jag har noll koll när det gäller bebisverkstan.. Kände mig mer reda med Molly då hon inte var planerad. Då hade jag liksom jobb och inkomst.. nu har jag nada... dessutom mår man illa hela dagarna och det blir ju inte bättre i jobbletandet.
    har du prövat prostafen mot illamåendet? finns receptfritt på apoteket... hjälper på vissa å sen finns det ju sånna som ja som behöver TVÅ recept belagda saker för att må lite bettre..
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping